geen nl taal in iphone 4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo allemaal vraagje hoe kan ik de nl taal erin zetten in iphone ?er staat geen nl bij in talen grt kurt...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
geen nl taal in iphone 4
hallo allemaal vraagje hoe kan ik de nl taal erin zetten in iphone ?er staat geen nl bij in talen
grt kurt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Welk model iPhone 4 heb je? Kijk eens onder Instellingen -> Info. En in welke taal is de iPhone 4 nu ingesteld?
|
|
|||
|
|||
zie hier staan 4s staat in engels maar kan hem ook in frans zetten en dan een paar vreemde talen maar geen nl grt kurt
|
|
|||
|
|||
Als het in het Engels is dan kijk eens in Settings -> General -> About wat er achter Model staat (een beetje naar benden scrollen).
|
|
|||
|
|||
sorry zie geen about ben tot aan general geen about te vinden grt
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
1 staat informatie dan bt dan radio dan profiles security date/time enzo verder kan geen screenshot maken ben op werk sorry
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 14 januari 2013 om 09:30 ---------- model md235zp ? ben je er iets mee |
|
|||
|
|||
Citaat:
About Software Update (vanaf iOS 5) Usage Network Bluetooth iTunes Wi-Fi Sync Spotlight Search enz... enz.... Model MD235ZP is een Chinese iPhone 4S 16 GB Zwart bedoeld voor Hong Kong. |
|
|||
|
|||
model heb ik gevonden MD235Zp alles lijkt echt
|
|
|||
|
|||
Settings > General > 3e optie van onderen (International?)
Daar is de eerste optie je taalinsteling. Alle talen van de landen waar de iPhone wordt verkocht staan daarin. Ook Nederlands dus. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
sorry er staan maar 8talen in maar geen nl dus ja zal hem maar niet kopen zeker
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
dank u zou kunnen ja toch bedankt
|
|
|||
|
|||
ZP is niet specifiek voor de HK markt.
ik woon in shenzhen(CHINA) en heb zelf een iPhone 4 afkomstig uit Hong Kong. veel chinezen willen ook een ZP versie aangezien dat simpelweg staat voor Hong Kong en het in Hong Kong verboden is 1: simlock op een toestel te zetten, 2: hij daar veel eerder uitkomt als in mainland china. bij mij staan alle talen er gewoon in. als dit bij jou dus niet het geval is..... dan zegt dit genoeg. |
|
|||
|
|||
Hong Kong:
Apple iPhone 4S 64 GB White: MD261ZP/A Apple iPhone 4S 32 GB White: MD245ZP/A Apple iPhone 4S 16 GB White: MD239ZP/A Apple iPhone 4S 64 GB Black: MD258ZP/A Apple iPhone 4S 32 GB Black: MD242ZP/A Apple iPhone 4S 16 GB Black: MD235ZP/A |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
mocht er iets afwijken dan is het 9 van de 10 keer zo dat het een namaak is. nu is het wel zo dat er in cydia een app is te vinden (weet de naam niet meer) daarmee kan je bv. talen uit je iphone halen, zodat je meer ruimte krijgt. |
|
|||
|
|||
denk dat ik hier met een goeie namaak te maken heb nee? want dit Apple iPhone 4S 16 GB Black: MD235ZP/A klopt ook niet hij is zwart en 64gb is
|
|
|||
|
|||
Maak eens een screenshot van je lockscreen en het eerste tabblad met pictogrammen? En plaats deze ff in dit topic want ook ik ga steeds meer mijn twijfel krijgen....
By the way.... Waar heb je deze iPhone vandaan? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone taal | GuidoB | iPhone algemeen | 2 | 04-03-09 23:52 |
Goede duidelijke uitleg over jailbreaken (geen computer taal) | Charissastap | Archief | 8 | 14-08-08 20:08 |
iphone 1.1.4. naar 2.0 taal? | woutervel | Archief | 2 | 11-08-08 20:58 |
|
|