iPhone 5 verzekering discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen! Ik ga m'n iPhone 4 verkopen en voor een iPhone 5 gaan! (Iemand reden waarom ik dit niet zou moeten doen? ). Nu, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 5 verzekering
Hallo iedereen!
Ik ga m'n iPhone 4 verkopen en voor een iPhone 5 gaan! (Iemand reden waarom ik dit niet zou moeten doen? ). Nu, ik woon in België en vraag me af waar ik best verzekering afsluit. Ik heb met mijne 4 geen verzekering afgesloten maar ik heb hem toch een paar keer laten vallen (gelukkig geen krassen/gebarsten scherm). Ik zou graag een zo goedkoop mogelijke verzekering willen (lees: onder de €8, liefst 6, ben "cheape" student) die ook valschade verzekert (optioneel=waterschade). Ik heb echt al gezocht op het internet maar ik vind het een chaos! Van AppleCare en Mobistar tot verzekerjeapple.nl. Helluup Concrete vragen: - is het de moeite om van 4 naar iPhone 5 over te schakelen - welke verzekering past me het beste? (België) - extra: wat is een goede verkoopprijs voor een zwarte iPhone 4 32gb, 1j oud, zeer goede staat Alvast bedankt voor al jullie moeite! Ik apprecieer het ten zeerste! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
iphone 5, verzekering |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Verzekering iPhone 5 | Guest-20240213112918 | iPhone algemeen | 5 | 08-11-12 00:30 |
iPhone 4S Verzekering | Ered | iPhone algemeen | 5 | 30-10-11 01:35 |
iPhone verzekering | Sebastiaan | iPhone algemeen | 415 | 01-07-11 16:12 |
iPhone verzekering | S¡mon | iPhone algemeen | 5 | 13-02-11 13:54 |
iPhone 4 UK verzekering in NL | Fredzzz | Koopinformatie Rest Europa | 13 | 20-08-10 00:08 |
|
|