[iPhone 5] Kan niet bellen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een Vodafone abonnement. Sinds vandaag kan ik niet meer bellen of gebeld worden. Als ik bel dan hoor ik hem niet overgaan. Degene ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
[iPhone 5] Kan niet bellen
Ik heb een Vodafone abonnement. Sinds vandaag kan ik niet meer bellen of gebeld worden.
Als ik bel dan hoor ik hem niet overgaan. Degene die ik bel hoort hem wel overgaan en als die hem oppakt dan hoort diegene niets. Als ik gebeld wordt en ik neem hem op dan hoor ik ook niets. Ik heb gewoon 4 streepjes bereik... Ik heb mijn iphone naar 6.0.2 en heb hem ingeplugd in mijn pc en met itunes verbonden. Ook heb ik de sim kaart al eens er in en er uit gedaan en hem opnieuw opgestart. Ook alle instellingen heb ik gereset en geprobeerd met de headset te bellen. Niets helpt! Moet ik contact op gaan nemen met Vodafone of weet iemand een oplossing? Ook heb ik een andere simkaart er in gedaan en deze werkt dan ook niet. Laatst gewijzigd door Vince050; 10-01-13 om 20:13. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Al een harde reset gedaan? Homeknop en sleepknop tegelijk indrukken voor ca. 10 sec. Totdat het apple icoon weer verschijnt.
|
|||
|
|||
Ook geprobeerd. Geen succes helaas
|
|
||||
|
||||
Dan zou ik als laatste optie herstellen in itunes proberen!
Als dit niet helpt moet je helaas contact opnemen met vodafone |
|
|||
|
|||
Thanks voor de reply maar ben ik dan niet al mijn contacten/apps etc. kwijt?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ook gedaan, mocht ook niet baten helaas. Ik denk dat hij gewoon echt kapot is...
|
|
|||
|
|||
Ik heb hem opgestuurd en hij is nu in het repaircentrum. I'll post the updates!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 kan niet bellen | dylankieft | iPhone algemeen | 0 | 19-10-11 00:53 |
Iphone kan niet bellen | nigelwesthoven | iPhone algemeen | 3 | 28-05-11 01:31 |
Ik kan niet bellen of nummer invoeren om te bellen | sahinkaptan | iPhone algemeen | 23 | 06-05-09 16:07 |
Kan niet meer bellen, iphone 3g | Seppe | iPhone algemeen | 6 | 21-03-09 17:52 |
Simlock In Iphone In 1.1.1 Kan Niet Bellen | smarties | Unlock [archief] | 21 | 22-12-07 23:09 |
|
|