Kan niet meer bellen, iphone 3g discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds gisterenavond ging mijn bereik wat slecht, nu sta ik smorgends op en kan niet meer bellen/gebelt worden. Als ik bel valt ineens mijn ontvangst ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan niet meer bellen, iphone 3g
Sinds gisterenavond ging mijn bereik wat slecht, nu sta ik smorgends op en kan niet meer bellen/gebelt worden.
Als ik bel valt ineens mijn ontvangst weg alsook als ik gebelt word. Smsen en internetten gaat allemaal perfect. Het gaat hier over een 2 weken oude belgische iphone 3g 8gig. Heb hem al 2 maal gehersteld met itunes en al een nieuwe simkaart gekocht. Wat kan het probleem nu zijn ? Garantie is geen optie want is gekocht van iemand die deze gewonne had en nog nooit gebruik ( zat nieuw in doos dus... ). Graag hoor ik jullie advies. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
En wat wanneer je update naar een ander firmware ? Aangezien het een iphone is van ons belgenland is deze zowiezo unlockt en geen gevaar om een simlock te krijgen. Laatste firmware is 2.2.1 !
|
|
|||
|
|||
hij staat op de huidige update dus vind het maar raar .. :s
|
|
||||
|
||||
Citaat:
En heb je al eens geprobeerd met een kaartje van een kennis die bij een andere provider is. Om te zien wat die geeft. kan bij u liggen aan een slecht bereik. |
|
|||
|
|||
wat bedoel je met profiel gegevens ?
heb juist nog iets raar ontdenkt , als ik naar iemand bel en ik zet luidspreker op dan gaat het allemaal perfect maar als ik hem dan afzet is direct men ondvangst weg. :s Laatst gewijzigd door King1987; 21-03-09 om 17:26. Reden: Edit knop gebruken aub |
|
||||
|
||||
Hoe heb je hersteld? De oude backup teruggezet misschien -en daarmee ook de oude fout?
Weet je zeker dat het een iPhone uit Belgenland is? Kun je hier zien adhv het serienummer.
|
|||
|
|||
heb het gecheckt en hij is idd van belgie , na de 2de keer dat ik hem herstelt heb ( via itunes herstellen gedrukt ) heb ik hem niet meer herstelt naar men oude settings dus daaraan kan het ook niet liggen.
Is echt een raar probleem :s |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: iPhone 3G jailbreak, kan niet meer bellen of sync met iTunes | ChickenFool | Jailbreak | 0 | 09-10-10 23:30 |
iPhone 3G: Ik kan niet meer bellen | armut_ye | Unlock | 2 | 29-09-10 00:54 |
Iphone 2G - Kan niet meer bellen of smsen. | FrisoP | iPhone algemeen | 0 | 16-08-10 13:28 |
Help, ik kan niet meer bellen! | w.d | Odido (T-Mobile) | 3 | 16-03-09 18:43 |
Kan niet meer bellen of kan niet meer worden gebeld | vincent | iPhone algemeen | 11 | 04-10-08 19:18 |
|
|