kan ik sms-en op 2 iphones krijgen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Is het mogelijk om de sms-en van je kind te laten toekomen op je eigen iphone? We hebben beide een 4S... Bedankt!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
kan ik sms-en op 2 iphones krijgen?
Hallo,
Is het mogelijk om de sms-en van je kind te laten toekomen op je eigen iphone? We hebben beide een 4S... Bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat gaat niet lukken vrees ik. Een SMS is gebonden aan een mobiel telefoonnummer. Of de afzender moet de SMS aan jullie beiden zenden.
|
|
|||
|
|||
Toch bedankt voor de snelle reactie!
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 17 januari 2013 om 09:05 ---------- Die programma's (spyware) zijn ook wel niet te vertrouwen zijn zeker? |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Een goede communicatie met je kind en vertrouwen op je opvoeding zijn meestal beter dan spyware.
|
|
|||
|
|||
Op internet zie je tal van programma's die je zou kunnen installeren op een iphone (soort spionage toestanden )... mijn vraag is... is dit allemaal wel te vertrouwen?
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 17 januari 2013 om 09:10 ---------- ook waar natuurlijk! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dat noemen ze schending van de privacy of je nu 12j bent of 24j etc...
Bepaalde zaken zijn anderen hun zaken niet, ook de ouders niet. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
SMS icoon grijs bij het krijgen van een nieuw bericht | SiennaSkies | iPhone algemeen | 5 | 03-07-12 14:46 |
Apple Resellers krijgen geen iPhones meer geleverd | dromedaris | Archief | 3 | 04-06-09 03:00 |
Waar nog 1ste generatie iPhones te krijgen | davek | Koopinformatie Nederland | 5 | 19-12-08 20:46 |
|
|