iphone 5 model discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik keek net op chipmunk.nl wat mijn machine model is en daar komt uit dat ik een iPhone 5,1. Maar als ik kijk op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 5 model
Hallo,
Ik keek net op chipmunk.nl wat mijn machine model is en daar komt uit dat ik een iPhone 5,1. Maar als ik kijk op mijn iphone bij diagnose en gebruik, zie ik bij de gegevens Hardware model 5,2 staan. ik neem aan dat de iphone weet welk type dit is en dat chipmunk.nl dan niet helemaal correct is. Nou vroeg ik me af wat het verschil is tussen 5,1 & 5,2. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
is het dan zo dat ik de CDMA versie heb? dus waardoor mijn telefoon meerdere LTE banden heeft?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
nou heb ik net applecare gebeld omdat ik wat probleempjes heb met me iphone, maar die zegt dat mijn iphone een GSM model is. Terwijl ik als ik updates installeer ipsw's heb die aangeven dat het een cdma is zoals hierboven is gezegd. Wie kan mij uit de brand helpen en helpen met wat voor iPhone ik nou heb?
|
|
|||
|
|||
Als hij het doet heb je een goede ;-) nee zonder gekheid ik denk dat ze het bij apple wel weten toch?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik dacht dat T-Mobile USA ook een 4G plan aanbiedt. Of er ook prepaid mogelijkheden zijn weet ik niet. Cell Phones | 4G Phones | Android Phones | T-Mobile |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 model ND300DN | fllex | iPhone algemeen | 15 | 02-12-12 13:25 |
3D model weergeven op iphone | djpommes | iPhone Apps | 1 | 19-12-11 14:27 |
iPhone 3GS Model MC637IP | flashingst | iPhone algemeen | 3 | 20-07-11 07:10 |
Iphone 3G S Model nummer? | defisit | Koopinformatie Nederland | 2 | 11-07-09 14:52 |
|
|