Prullebak mail wordt automatich geleegd discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi Forum, Ik ben pas Iphone 5 16 gb gebruiker en loop nu tegen iets vreemds aan Ik heb als mail mijn g-mail account geinstalleerd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Prullebak mail wordt automatich geleegd
Hoi Forum,
Ik ben pas Iphone 5 16 gb gebruiker en loop nu tegen iets vreemds aan Ik heb als mail mijn g-mail account geinstalleerd alles werkt prima Als ik echter in postbussen de prullebak open worden alle mail die daar via de iphone is ingezet is automatich verwijderd Op de server zijn die berichten ook weg Kan niet vinden waar je dat evt kan wijzigen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
kan deze instellingen niet vinden Settings >> Mail >> juiste Account >> Advanced (helemaal onderaan) >> onder kopje Deleted Messages; Remove. op iphone 5 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
www.hotmail.com op iPhone 5 logt automatich uit | DChim | iPhone algemeen | 5 | 10-01-13 22:18 |
prullebak mail iphone 5 | toon de vet | iPhone algemeen | 0 | 30-10-12 19:47 |
Navigon: voor T-Mobile verkeersinfo wordt niet geleegd | kapitein haak | iPhone Navigatie | 3 | 18-11-10 14:31 |
Email telkens geleegd | iDavid | iPhone algemeen | 1 | 02-04-10 14:38 |
Moeilijk prullebak te legen in Mail | ndl | iPhone algemeen | 1 | 25-04-08 13:17 |
|
|