Email telkens geleegd discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb gmail ingesteld in Mail op mijn iPhone (maar dan via de Exchange instellingen zodat push werkt). Het valt mij op dat er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Email telkens geleegd
Hallo,
Ik heb gmail ingesteld in Mail op mijn iPhone (maar dan via de Exchange instellingen zodat push werkt). Het valt mij op dat er sindsdien nooit meer dan zegmaar 3 emails in Inkomend hebben gestaan en verstuurd.. na een tijdje worden ze gewoon gewist uit mijn iPhone maar staan ze wel gewoon in Mail op mijn Apple iMac. Behoorlijk irritant vind ik dat, want nu kan ik mijn emails gewoon niet op mijn iPhone lezen omdat ze gewoon steeds verdwijnen. kan iemand mij helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik heb het al: ga naar email instellingen>accounts>Synchr. e-mail> en zet dat dan op bijvoorbeeld 1 maand. Dan krijg je de emails van de laatste maand in je Inbox/Outbox.
Ik had hem op 1dag staan en daarom werd ie telkens geleegd na 1 dag |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Navigon: voor T-Mobile verkeersinfo wordt niet geleegd | kapitein haak | iPhone Navigatie | 3 | 18-11-10 14:31 |
email crasht na ophalen van email | snglob | iPhone algemeen | 2 | 28-02-10 18:37 |
Telkens opnieuw invoeren | Djosjowa | Wi-Fi | 2 | 22-12-09 07:45 |
Agenda geleegd door uitzetten synchronisatie met email? | Rogiertje | iPhone algemeen | 0 | 28-09-09 11:27 |
2g iphone crashd telkens? | meno | iPhone algemeen | 8 | 11-09-09 00:36 |
|
|