//

Firmware Downgraden

Firmware Downgraden discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPhone 3g, 8gb komt uit Italie en is dus simlockvrij. Firmware is 3.1.3. Gaat mij niet om jailbrake maar door de update van 3.1.2 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-04-10, 14:44
stealth0001 stealth0001 is offline
• iOS 7.0.3
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 36
Standaard Firmware Downgraden

Mijn iPhone 3g, 8gb komt uit Italie en is dus simlockvrij. Firmware is 3.1.3. Gaat mij niet om jailbrake maar door de update van 3.1.2 heb ik een BT probleem met mijn Pioneer-installatie in de auto. Door deze firmware update paired de iPhone niet meer automatisch met de car-kit. Apple nog mijn dank daar voor. Telkens handmatig aanmelden lukt wel maar is vervelend.

Vraag is tot welke firmware kan ik downgraden of wie heeft er een andere oplossing. Andere car-kit kopen is geen optie!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-04-10, 14:47
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Denk eerlijk gezegd niet dat het aan de firmware ligt. Heb hier ook firmware 3.1.3 (op de 3GS) en kan via bluetooth prima automatisch pairen met mijn autoradio (Sony). Maar dit zijn just my two cents
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #3  
Oud 02-04-10, 15:35
bzb bzb is offline
Banned
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: gendt
Berichten: 249
Standaard

bij pioneer is dit een ander verhaal, ik neem wel aan dat de laatste fw op de pioneer zit, hoe je moet downgraden weet ik niet. ben meer van de car audio, vorige week nog een 910 bt ingebouwd bij iemand
  #4  
Oud 02-04-10, 16:31
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Je kan wel downgraden echter je baseband kan niet worden gedowngrade dus dat gaat allemaal niet heel gemakkelijk. Vraag is bovendien natuurlijk of het probleem in de de firmware (cq OS) zit of dat het probleem in de nieuwe baseband zit.
  #5  
Oud 02-04-10, 17:13
stealth0001 stealth0001 is offline
• iOS 7.0.3
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 36
Standaard

Bedankt voor de snelle respons. Combinatie werkte goed tot na de firmware update. Met andere gsm's heb ik dit probleem niet. Apple heeft uberhaupt geklooi met bt om illegaal kopieren tegen te gaan.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Downgraden van 4.3.1 naar firmware dat te jailbreaken is. TimoWarffemius iPhone algemeen 7 02-04-11 15:25
Firmware 4.2.1 Downgraden.. Ittimou iPhone algemeen 4 28-01-11 17:31
iPod touch: firmware 3.1.3 downgraden naar 3.1.2 shiyou Jailbreak 6 19-04-10 16:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:36.