Downgraden van 4.3.1 naar firmware dat te jailbreaken is. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goeiemiddag, Ik ben heel dom geweest om mijn gejailbreakte Iphone te updaten naar Firmware 4.3.1 terwijl hier dus nog geen jailbreak voor is. Mijn vraag ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Downgraden van 4.3.1 naar firmware dat te jailbreaken is.
Goeiemiddag,
Ik ben heel dom geweest om mijn gejailbreakte Iphone te updaten naar Firmware 4.3.1 terwijl hier dus nog geen jailbreak voor is. Mijn vraag is dus ( die ik niet kan vinden op het forum en na vele pogingen nog steeds niet gelukt is ) of ik mijn Iphone kan downgraden naar een Firmware waarmee ik hem weer kan jailbreaken. Met vriendelijke groet, Timo Warffemius ps : in mijn profiel staat wat voor iphone ik heb. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je SHSH blobs voor een oudere firmware?
(en 4.3 is wel te jailbreaken, maar momenteel alleen tethered: zoek op sn0wbreeze)
|
|||
|
|||
Bij me tinyumbrella staan er 7 saved SHSH voor me iphone :
3.1.3 4.0 4.0.2 4.1 4.2.1 4.3 |
|
||||
|
||||
Dan kun je dus downgraden naar een van die iOS versies.
|
|||
|
|||
Ik heb het al geprobeerd maar ik krijg een foutmelding telkens als ik downgrade en dan moet ik hem weer herstellen naar 4.3.1
|
|
||||
|
||||
Hoe heb je dat gedaan?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ikzelf gebruik de tethered jailbreak van sn0wbreeze, werkt prima met 4.3.1! (alle basebands) |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: 4.2 jailbreaken? of downgraden naar 4.1 | Metternich | Jailbreak | 1 | 17-12-10 20:20 |
Downgraden naar 4.1 hoe doe je dat? | Erik1965 | Archief | 1 | 27-11-10 12:37 |
iPhone: Restore naar iets dat te jailbreaken valt? | FezzFest | Jailbreak | 4 | 01-10-10 00:11 |
iPod touch: firmware 3.1.3 downgraden naar 3.1.2 | shiyou | Jailbreak | 6 | 19-04-10 16:34 |
Alle iDevices: Hulp nodig bij downgraden van firmware 3.1.3 naar 3.1.2 - Verzameltopic | danijel-p | Jailbreak | 119 | 30-03-10 12:55 |
|
|