Downgraden van 4.3.1 naar firmware dat te jailbreaken is. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goeiemiddag, Ik ben heel dom geweest om mijn gejailbreakte Iphone te updaten naar Firmware 4.3.1 terwijl hier dus nog geen jailbreak voor is. Mijn vraag ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Goeiemiddag,
Ik ben heel dom geweest om mijn gejailbreakte Iphone te updaten naar Firmware 4.3.1 terwijl hier dus nog geen jailbreak voor is. Mijn vraag is dus ( die ik niet kan vinden op het forum en na vele pogingen nog steeds niet gelukt is ) of ik mijn Iphone kan downgraden naar een Firmware waarmee ik hem weer kan jailbreaken. Met vriendelijke groet, Timo Warffemius ps : in mijn profiel staat wat voor iphone ik heb. |
|
|
![]() |
|
![]() Heb je SHSH blobs voor een oudere firmware?
(en 4.3 is wel te jailbreaken, maar momenteel alleen tethered: zoek op sn0wbreeze)
|
|||
|
|||
![]() Bij me tinyumbrella staan er 7 saved SHSH voor me iphone :
3.1.3 4.0 4.0.2 4.1 4.2.1 4.3 |
|
||||
|
||||
![]() Dan kun je dus downgraden naar een van die iOS versies.
|
|||
|
|||
![]() Ik heb het al geprobeerd maar ik krijg een foutmelding telkens als ik downgrade en dan moet ik hem weer herstellen naar 4.3.1
|
|
||||
|
||||
![]() Hoe heb je dat gedaan?
|
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citaat:
Ikzelf gebruik de tethered jailbreak van sn0wbreeze, werkt prima met 4.3.1! (alle basebands) |
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: 4.2 jailbreaken? of downgraden naar 4.1 | Metternich | Jailbreak | 1 | 17-12-10 20:20 |
Downgraden naar 4.1 hoe doe je dat? | Erik1965 | Archief | 1 | 27-11-10 12:37 |
iPhone: Restore naar iets dat te jailbreaken valt? | FezzFest | Jailbreak | 4 | 01-10-10 00:11 |
iPod touch: firmware 3.1.3 downgraden naar 3.1.2 | shiyou | Jailbreak | 6 | 19-04-10 16:34 |
Alle iDevices: Hulp nodig bij downgraden van firmware 3.1.3 naar 3.1.2 - Verzameltopic | danijel-p | Jailbreak | 119 | 30-03-10 12:55 |
|
|