//

Restore naar iets dat te jailbreaken valt?

Restore naar iets dat te jailbreaken valt? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iPhone 3G met een kapotte powerbutton. Met jailbreak is het ding echter nog perfect te gebruiken, alleen ben ik zo stom geweest ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-09-10, 21:19
FezzFest FezzFest is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 25
Standaard Restore naar iets dat te jailbreaken valt?

Ik heb een iPhone 3G met een kapotte powerbutton. Met jailbreak is het ding echter nog perfect te gebruiken, alleen ben ik zo stom geweest een officiele upgrade te doen naar iOS4.1 via iTunes, waardoor ik mijn jailbreak kwijt ben.

Dit zorgt ervoor dat de iPhone niet meer bruikbaar is, dus moet ik terug naar een firmware die wel een jailbreakmogelijkheid heeft. Dat lukt echter totaal niet, aangezien ik niet in DFU-modus geraak zonder powerbutton

Wat zijn mijn mogelijkheden? Is de enige mogelijkheid wachten tot iOS4.1 gejailbreakt kan worden met SHAtter? Of kan ik ook nog downgraden op een bepaalde manier? Dat zou fantastisch zijn.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-09-10, 21:28
Need-iPhone Need-iPhone is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 238
Standaard

Wachten op jailbreakme.com
  #3  
Oud 30-09-10, 21:31
stellaferox stellaferox is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 35
Standaard

Probeer dit eens:

Alternate Method: Going Into DFU Mode Without Button Pushing: (on windows) Easier than timing the buttons just right!


1.) First download the required archive Download DFU.zip from Sendspace.com - send big files the easy way

2.) Extract the archive to the root of your hard drive, should be C:/DFU/

3.) Connect your iPhone and ignore iTunes

4.) Goto Start – run

5.) Next type in “c:/dfu/dfu iBSS.m68ap.RELEASE.dfu”

6.) Wait for iPhone to show a “white” screen

7.) Now you may proceed to downgrade!

Marc
  #4  
Oud 30-09-10, 21:38
FezzFest FezzFest is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 25
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Need-iPhone Bekijk bericht
Wachten op jailbreakme.com
Ik dacht dat het dit keer geen jailbreakme.com-achtige website ging worden, eerder iets zoals Spirit.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stellaferox Bekijk bericht
Probeer dit eens:

Alternate Method: Going Into DFU Mode Without Button Pushing: (on windows) Easier than timing the buttons just right!


1.) First download the required archive Download DFU.zip from Sendspace.com - send big files the easy way

2.) Extract the archive to the root of your hard drive, should be C:/DFU/

3.) Connect your iPhone and ignore iTunes

4.) Goto Start – run

5.) Next type in “c:/dfu/dfu iBSS.m68ap.RELEASE.dfu”

6.) Wait for iPhone to show a “white” screen

7.) Now you may proceed to downgrade!

Marc
Jammer genoeg heb ik dat al geprobeerd. Er komt echter enkel op "Looking for iPhone - Couldn't pair with iPhone - Failure"
  #5  
Oud 01-10-10, 00:11
mattias mattias is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: beveren
Berichten: 47
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FezzFest Bekijk bericht
Ik dacht dat het dit keer geen jailbreakme.com-achtige website ging worden, eerder iets zoals Spirit.




Jammer genoeg heb ik dat al geprobeerd. Er komt echter enkel op "Looking for iPhone - Couldn't pair with iPhone - Failure"
jailbreakme.com en spirit zijn userland jailbreaks je iphone moest hiervoor geactiveert worden ze zijn bezig met een bootrom exploit(shatter) kan je je 3g niet jailbreaken met redsnow?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Downgraden van 4.3.1 naar firmware dat te jailbreaken is. TimoWarffemius iPhone algemeen 7 02-04-11 15:25
Spontaan bericht geluid/ trillen zonder dat er iets is JustOleg iPhone algemeen 3 17-05-10 13:26
Sticker plakken op achterkant, kan dat iets beschadigen? Coen1983 iPhone algemeen 7 24-03-10 10:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:55.