Wie kan me helpen om mijn iPhone 4 te unlocken aub? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, ik heb een probleem. Ik heb een iPhone gekocht in het buitenland. Nu steek ik er een Microsim in en zie ik dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wie kan me helpen om mijn iPhone 4 te unlocken aub?
Hallo iedereen,
ik heb een probleem. Ik heb een iPhone gekocht in het buitenland. Nu steek ik er een Microsim in en zie ik dat hij Sim locked is. Het is een Iphone 4 met een firmware van 4.1. Weet er soms niemand hoe ik die kan simlockvrij krijgen aub,zodat ik hem toch kan gebruiken? Zoniet,hoelang zou het nog duren eer het wel uit komt? Alvast bedankt voor de info. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Volgens mij kan dit nog helemaal niet, wacht even tot de nieuwste jailbreak en eventueel unlock uit is en volg dan de aanwijzingen van de website.
extra leesvoer
|
||||
|
||||
De info was met enig zoeken wel te vinden op dit forum. OP dit moment is het nog niet mogelijk te unlocken met jou iPhone. Datum is ook nog niet te geven.
Voornu gaat deze topic op slot omdat deze info te vinden is op het forum
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
wie kan mij helpen met unlocken | marvinluyn | Archief | 1 | 25-12-09 14:18 |
Wie kan me aub helpen??? | Eizo | Archief | 1 | 15-11-09 10:32 |
Wie kan me aub helpen!!!! | Fabalaous_F | Jailbreak apps en thema's | 0 | 29-08-09 13:24 |
Wie kan mij helpen met mijn iphone? | steefk | Archief | 1 | 20-05-09 12:09 |
Iphone 2G FW 2.1 Jailbreaken en Unlocken, Wie kan me helpen!!!!! | Hamza | Archief | 7 | 22-09-08 20:15 |
|
|