//

Firmware 4.2.1 Downgraden..

Firmware 4.2.1 Downgraden.. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik had een vraag over het downgraden van firmware 4.2. Ik zal eerst even de situatie uitleggen. Mijn Iphone 3gs komt net terug van ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 27-01-11, 16:28
Ittimou Ittimou is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 3
Standaard Firmware 4.2.1 Downgraden..

Hallo,

Ik had een vraag over het downgraden van firmware 4.2.

Ik zal eerst even de situatie uitleggen.

Mijn Iphone 3gs komt net terug van de fabriek, ik helemaal blij want ik kreeg een nieuwe.
Nu is het zo dat er een firmware 4.2 opzit, en de nieuwe bootrom.
Aangezien ik geen zin heb om een tethered jailbreak uit te voeren wil ik dus firmware 4.1 er op zetten.

Nu is mijn vraag hoe doe ik dat?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-01-11, 17:00
iphone789 iphone789 is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 200
Standaard

je moest we de shs gegevens opslaan op je cydia of via tiny umberella ofwel:je moest eerder 4.1 hebben gehad en opgelagrn in cydia of via tiny umberella
  #3  
Oud 27-01-11, 17:34
Typ 81's schermafbeelding
Typ 81 Typ 81 is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 348
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iphone789 Bekijk bericht
je moest we de shs gegevens opslaan op je cydia of via tiny umberella ofwel:je moest eerder 4.1 hebben gehad en opgelagrn in cydia of via tiny umberella
Kan jij misschien ook normaal typen? Ik zie jou in elke thread alleen maar een beetje brabbelen

@ TO: nee dat is helaas niet mogelijk, dat kan alleen als je de SHSH blobs hebt opgeslagen voor 4.1. Wat je wel kan doen is TinyUmbrella even downloaden en checken of ze misschien zijn opgeslagen. Het is vrij normaal dat je een refurbished toestel krijgt en misschien zijn daar in het verleden de SHSH blobs van opgeslagen.

Aan de andere kant: Tethered? Ik heb er geen problemen mee
__________________

  #4  
Oud 27-01-11, 22:16
Ittimou Ittimou is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 3
Standaard

Ja maar hoe doe ik dat ik ben zo technisch nou ook weer niet, zou je het misschien in duidelijke taal kunnen uitleggen?
  #5  
Oud 28-01-11, 16:31
iphone789 iphone789 is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 200
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Typ 81 Bekijk bericht
Kan jij misschien ook normaal typen? Ik zie jou in elke thread alleen maar een beetje brabbelen

@ TO: nee dat is helaas niet mogelijk, dat kan alleen als je de SHSH blobs hebt opgeslagen voor 4.1. Wat je wel kan doen is TinyUmbrella even downloaden en checken of ze misschien zijn opgeslagen. Het is vrij normaal dat je een refurbished toestel krijgt en misschien zijn daar in het verleden de SHSH blobs van opgeslagen.

Aan de andere kant: Tethered? Ik heb er geen problemen mee
ja eey doe eens normaal ik typ alles op mijn iphone en die heb ik ook zo lang niet dus ben ik er niet aan gewend SORRY HOOR?!?!?!??!?!!?!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Downgraden van 4.3.1 naar firmware dat te jailbreaken is. TimoWarffemius iPhone algemeen 7 02-04-11 14:25
iPod touch: firmware 3.1.3 downgraden naar 3.1.2 shiyou Jailbreak 6 19-04-10 15:34
Firmware Downgraden stealth0001 iPhone algemeen 4 02-04-10 16:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:12.