//

push notificaties herstellen na 1e weigering

push notificaties herstellen na 1e weigering discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij het installeren en eerste keer opstarten van een app kreeg ik de popup 'this app would like to send you push notifications' waar ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-01-13, 23:49
jiggy1965 jiggy1965 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 78
Standaard push notificaties herstellen na 1e weigering

Bij het installeren en eerste keer opstarten van een app kreeg ik de popup 'this app would like to send you push notifications' waar ik voor 'not allow' heb gekozen. Wou ze achteraf toch ontvangen dus ging naar Instellingen > Berichtencentrum. Daar stonden de instellingen alsnog aan, maar top op nu nog geen push notificaties ontvangen. Komt waarschijnlijk omdat ik bij het eerste keer starten op 'not allow' heb geklikt. Hoe kan ik dat herstellen. Ik heb de app al opnieuw geinstalleerd, maar dat hielp niet. Kreeg ook niet die eerste popup meer en alle instellingen waren hetzelfde als waarmee ik destijds was geeindigd. Hoe kan ik mijn push notifications alsnog voor die app terug krijgen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-01-13, 12:48
Werner1963 Werner1963 is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1.713
Standaard

Als badges, geluiden , stroken of meldingen aan staan, zou je normaal de push notifications moet ontvangen.
Hoewel er veel apps zijn die dat vragen tijdens de installatie maar je krijgt toch geen push notifications omdat er eerst voor betaald moet worden.


Er zijn ook gratis apps waar het niet werkt, zoals "Facebook"
Het probleem sleept al maanden aan.

Over welke app heb je het?
  #3  
Oud 19-01-13, 13:16
jiggy1965 jiggy1965 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 78
Standaard

Gaat om Clash if Clans. Weet vrijwel zeker dat ik voor Don't Allow heb gekozen omdat ik die voor Hayday ook al zo irritant vond. Maar achteraf wou ik ze toch terug dus ging naar Instellingen > Berichtgeving om ze weer aan te zetten maar daar stond alles al aan. Maar heb nog geen push notifications ontvangen. Heb herstel instellingen van de iphone gedaan, app gedelete en herinstalleert, niets helpt. Weet niet precies wanneer ik ze moet krijgen - speel het nog net - maar heb bv huis/mijn upgrades laten uitvoeren en kreeg geen pushes als die klaar waren bijvoorbeeld. Wordt zo'n eerste keer toestemming geven anders herinnerd? En dat ook al staat Berichtgeving voor de app aan je toch geen pushes krijgt?
  #4  
Oud 19-01-13, 13:41
Werner1963 Werner1963 is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1.713
Standaard

Ik vermoed dat dit niet herinnerd word. Dan moet het ergens wellicht op de server zijn. Neem contact op met support van de app.
Zelf heb ik de app niet geinstalleerd
  #5  
Oud 19-01-13, 19:36
jiggy1965 jiggy1965 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 78
Standaard

Dus normaal gesproken is het zo dat als je voor 'Don't Allow' kiest alles in het Berichtencentrum voor die app ook automatisch op uit staat en je alles alleen maar aan hoeft te zetten om ze alsnog weer terug te krijgen? Het komt niet voor dat je voor 'Don't Allow' kiest, vervolgens alles in Berichtencentrum alsnog op aan staat, maar je toch geen notifications krijgt?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 19 januari 2013 om 19:14 ----------

Yeh, ik heb mijn eerste push notification!! Ik had de app verwijderd, vervolgens gesynched met itunes, datum maand vooruit gezet, opnieuw geinstalleerd, datum terug. Toen opgestart. Aanvankelijk leek het weer vanaf hetzelfde punt door te gaan. Met levels, gebouwen e.d. maar kreeg na een upgrade nu wél een notification. Dus alsnog zo gefixed
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Push notificaties op 4.0.1 Justevo iPhone algemeen 0 07-08-10 21:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:43.