Ik krijg geen notificaties op mijn toegangscherm! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi mensen, Ik heb mijn iphone 5 nu al 2 weekjes nieuw en ik heb hiervoor ookal verschillende apple producten gehad. Toen ik op m'n ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik krijg geen notificaties op mijn toegangscherm!
Hoi mensen,
Ik heb mijn iphone 5 nu al 2 weekjes nieuw en ik heb hiervoor ookal verschillende apple producten gehad. Toen ik op m'n iphone 5 twitter had geïnstaleerd en ik kreeg dan bijvoorbeeld een bericht dan kwam die hellemaal niet op mijn toegangscherm. Ik heb alles aanstaan kwa aangeven op toeganscherm enzo via berichtgeving. Heeft iemand hetzelfde probleem en weet hoe hij of zij het moet verhelpen? Alvast bedankt! Ik heb een iphone 5 uit Amerika gekocht. Het is de A1428 model. Dus niet de model die ze in Nederland verkopen, maar dat zou het probleem toch niet kunnen zijn? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe mijn toegangscherm veranderen op Iphone 4 | Brayen | Jailbreak apps en thema's | 3 | 22-02-11 18:55 |
Krijg geen ringtones op mijn iPhone! | borgqueenx | Ringtones en Wallpapers | 12 | 15-01-10 20:56 |
Krijg geen apps meer op mijn Iphone | Lexie | iPhone Apps | 6 | 14-11-09 12:58 |
Krijg geen verbinding met mijn provider :S | vandenhurk | iPhone algemeen | 0 | 04-10-09 16:39 |
Krijg geen videos op mijn Iphone | papegaai01 | iTunes | 1 | 29-01-09 13:01 |
|
|