iPhone 3G - wat kun je er nog mee? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wat kun je tegenwoordig nog met een iPhone 3G op het gebied van Apps en social media? WhatsApp kan alleen indien je een backup hebt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 3G - wat kun je er nog mee?
Wat kun je tegenwoordig nog met een iPhone 3G op het gebied van Apps en social media?
WhatsApp kan alleen indien je een backup hebt van een oudere versie, toch? Facebook en Twitter, kun je dat wel installeren? Of is dat ook al niet meer mogelijk als het er niet op staat en je geen back up hebt ervan? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Bellen en smsen.
Op het gebied van apps en social media ben je aangewezen op de apps die speciaal nog voor de 3G uitkomen of te wel voor iOS 4. |
|
|||
|
|||
Maar als je oudere .ipa versies van de Twitter app en Facebook app download zou het dus nog wel geïnstalleerd kunnen worden?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als je een backup gemaakt hebt van de oude apps die je aangekocht hebt kan je die wel terugzetten in iTunes en installeren. Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 19-01-13 om 14:45. Reden: Syntax |
|
|||
|
|||
Nu nog een 3G kopen? Niet doen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Of moet ik echt een hele telefoon backup installeren ipv een losse .ipa? |
|
||||
|
||||
Nee, dat werkt niet, tenzij je met de Apple ID van de verkoper gaat werken.
|
|||
|
|||
Citaat:
Zoiets dus? |
|
|||
|
|||
Kijk eens in de onderstaande, zeer lange, Whatsappdraad
http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...iphone-3g.html |
|
|||
|
|||
Citaat:
Had ik meteen moeten weten... Ik ga me er doorheen spitten. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone alleen nog mee bellen | DaanKuipers | Archief | 7 | 01-11-08 21:16 |
Wat kun je doen met een ongeactiveerde iPhone? | casfs | iPhone algemeen | 12 | 02-04-08 21:28 |
Wat kan ik er nu mee en wat niet? | Tenvox | Unlock [archief] | 4 | 29-11-07 02:24 |
|
|