Gmail icon discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Is het mogelijk om gmail 2x te instaleren. Ik wil dit omdat ik dan 2 x het pictogram zou zien en dus de mails apart ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gmail icon
Is het mogelijk om gmail 2x te instaleren.
Ik wil dit omdat ik dan 2 x het pictogram zou zien en dus de mails apart zou hebben. Hoef ik niet heen en weer te schakelen en hou ze toch apart. Anna |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Je zou wel de ene account in de standaard iOS mail App kunnen afhandelen en de ander in de Gmail App.
|
|||
|
|||
Citaat:
In standaard mail app van Apple hoef je maar in 1 map te kijken waar alle mail binnen komt en die heet "alle inkomende". Zo is het bij mij ook en daar komen verschillende mail accounts binnen.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
gmail contacten van iphone naar gmail op PC synchroniseren | heli53 | iPhone algemeen | 0 | 04-10-10 22:36 |
BiteSMS icon voor Five Icon Dock | Syl84 | Jailbreak apps en thema's | 1 | 21-02-10 14:48 |
Extra icon | ditbenikniet | Archief | 1 | 03-06-09 14:45 |
Eigen Icon's | Qlimax | Archief | 7 | 28-03-09 21:04 |
|
|