IPOD TOUCH 4g BLAUW SCHERM discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo sinds kort wou ik met mijn ipod touch4g van ios 5.1.1 naar ios 6.1 gaan ik heb de update vanaf mijn ipod gedaan alles ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
IPOD TOUCH 4g BLAUW SCHERM
Hallo
sinds kort wou ik met mijn ipod touch4g van ios 5.1.1 naar ios 6.1 gaan ik heb de update vanaf mijn ipod gedaan alles ging goed tot de update ineens stilstond de update duurde abnormaal lang,zo lang dat de batterij plat viel toen ik hem in de stekker stak kreeg ik een blauw scherm...verder niets ik heb de batterij helemaal opgladen en terug leeg laten gaan,de pc en itunes willen de ipod maar niet herkennen een hard reset werkt ook niet |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Al geprobeerd uw iPod in de DFU-modus (kijk iPhoneclub Wiki voor info) te zetten? Zo kun je je apparaat altijd herstellen.
|
|
|||
|
|||
ja maar dat gaat niet
itunes herkent mijn ipod niet ( |
|
||||
|
||||
Oeie, das geen goed teken
Wat als je nu een hard reset doet? Gaat hij dan uit en weer aan? Probeer de dfu mode verschillende keren of gebruik tiny umbrella om hem eruit te krijgen, desnoods jailbreak je hem en kijk wat er dan gebeurd. En herstel je hem |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod 4G geeft blauw/groen scherm | diikoeneke | iPhone algemeen | 7 | 10-12-12 21:14 |
ipod touch 4g scherm vervangen | ivotje10 | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 17-04-12 20:25 |
iphone 4 crash met blauw scherm.. | iply | iPhone algemeen | 3 | 23-02-12 20:47 |
Kringen op scherm iPod Touch | Kwistiejaan | iPhone algemeen | 4 | 29-12-10 11:52 |
Blauw Scherm? | Roseanniej | Archief | 1 | 06-11-08 17:17 |
|
|