Sleep button werkt slecht discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Allemaal, ik heb sinds oktober een iphone 5. Nu is de mobiel binnen 2 weken een keer lichtjes gevallen. Zit aan de onderkant een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Sleep button werkt slecht
Hallo Allemaal,
ik heb sinds oktober een iphone 5. Nu is de mobiel binnen 2 weken een keer lichtjes gevallen. Zit aan de onderkant een kleine beschadiging. Nu werkt sinds 2 dagen mijn sleep button heel slecht. NU lees ik op diverse sites dat als je naar de apple store gaat dat de mobiel word omgeruild. Is de kan dat dit bij mij gebeurd groot omdat ik toch een kleine beschadiging onderaan de mobiel heb. Groeten Martijn |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Home button Iphone 4 werkt slecht | Marlous26 | iPhone algemeen | 1 | 23-05-12 11:07 |
iPod touch: Jailbreak werkt niet i.v.m. sleep button. | ClaesdeGroot | Jailbreak | 0 | 15-05-12 16:55 |
Power-/Sleep-button kapot | Bynens | iPhone algemeen | 48 | 12-03-11 17:02 |
Slecht functionerende Sleep / Wake Button , Garantie - GMSTrack | Frenk | iPhone algemeen | 5 | 20-11-09 20:59 |
Sleep button werkt niet meer. | pvdvelden | Unlock [archief] | 3 | 29-05-08 09:29 |
|
|