Ios 4.3.5 op 3G? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, ik ben helemaal nieuw hier en ook nieuw met Iphones. We hebben via marktplaats een 3G gekocht. (was verkocht als 3gs, maar wij als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ios 4.3.5 op 3G?
Hoi, ik ben helemaal nieuw hier en ook nieuw met Iphones.
We hebben via marktplaats een 3G gekocht. (was verkocht als 3gs, maar wij als leken zagen het verschil niet, stom stom) Nou wil ik graag wat apps er op zetten, maar krijg telkens de melding dat een hogere versie van ios vereist is. Kan ik dat op een of andere manier voor elkaar krijgen of heb ik een grote miskoop gedaan? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
de 3 gaat maar tot 3.1.3 als ik me goed herinner. Een miskoop mss. Dat is wat je er van wil natuurlijk.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja dat klopt. 4.2.1 staat er op. Is er geen mogelijkheid om 4.3.5 er op te krijgen?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor de duidelijkheid. Is er dan misschien een mogelijkheid om een oudere versie van whatsapp en facebook er op te krijgen die wel compatible zijn met 4.2.1?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...iphone-3g.html |
|
||||
|
||||
En daarom hier een slotje.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Upgrading van ios 4.1 naar iOS 5.1.1 zonder shsh , is dit mogelijk? | spelti | Jailbreak | 1 | 01-01-13 09:23 |
Probleem bij reservekopie na herstelling/downgrade naar IOS 5.1.1 van IOS 6 | LoveSebMagic | iPhone algemeen | 6 | 28-09-12 09:17 |
iPad: Kan je met iPad 2 van iOS 4.3 naar iOS 5.0.1 wegens jailbreaken? | mahdi1203 | Jailbreak | 1 | 11-03-12 22:10 |
|
|