iphone scherm weergeven op windows pc zonder jailbreak! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik wil het scherm van mijn iPhone 4S (iOS 6) op mijn PC (Windows 7 Home Premium) weergeven, weet iemand hoe dit moet? (ik ben ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone scherm weergeven op windows pc zonder jailbreak!
ik wil het scherm van mijn iPhone 4S (iOS 6) op mijn PC (Windows 7 Home Premium) weergeven, weet iemand hoe dit moet?
(ik ben niet op zoek naar een programma om de iPhone vanaf de PC te besturen, maar om de het iPhonescherm op de PC te bekijken...) kevin |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
appletv met airplay?
|
|
||||
|
||||
@senna22: Hoe krijg je het beeld van de AppleTV dan op je PC?
|
|||
|
|||
ik heb een computermonitor met een hdmi ingang.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
tomtom car kit tool
Hallo, ik zoek de tom tom carkit tool, die schijn ik nodig te hebben om deze kit aan te sturen en er werd mij verteld dat zodra ik de iphone 3gs in de kit zou zetten dat er een popup moet komen maar dat gebeurt bij mij niet en als ik bleutooth aanzet vind hij dat kreng ook niet Dus mijn vraag is wie weet waar dit programma is en kan mij helpen
|
Labels |
iphone, scherm |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4s scherm reageert zonder aanraking | CSW1990 | iPhone algemeen | 9 | 16-12-14 12:48 |
iPhone zonder scherm ontgrendelen | joepiee20 | iPhone algemeen | 6 | 22-02-12 17:00 |
Windows: scherm iphone ook in windows weergeven | Disksoft | Desktop-applicaties | 8 | 19-01-09 19:37 |
|
|