iPhone 3gs geen service discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) moi, ik heb een veel voorkomen probleem met mijn iPhone 3gs. geen service wordt er gek van en heb al veel geprobeerd en niks helpt. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 3gs geen service
moi,
ik heb een veel voorkomen probleem met mijn iPhone 3gs. geen service wordt er gek van en heb al veel geprobeerd en niks helpt. ik weet het zeker dat het een software fout is want 3 weken geleden heb ik hem hersteld, en toen stopte ie er in een keer er mee! ik hoop dat jullie nog wat weten?! ik heb een jailbreak redsnow. me firmware is ios 6.0.1 Chiel |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
er zit een tmobile sim unlock op. dat klopt.
maar ik heb ook een tmobile kaart met abbonoment dat vind ik nou vreemd |
|
|||
|
|||
Dat van geen service, ik heb dat ook voorgehad met mijn iPhone 3Gs vooral toen ik mijn vingers of hand(palm) aan de antenne vast hield, mijn signaal viel volledig weg, mijn hand weg en na x aantal sec had ik terug bereik, maar als ik het goed begrijp is uw probleem nog erger dan?
Heb je dan nooit bereik ofzo dan? |
|
|||
|
|||
het is een software probleem 2 weken geleden voor het herstellen deed ie het nog
|
|
|||
|
|||
ik heb helemaal geen bereik. er zit een sim lock op
|
|
|||
|
|||
weet niemand meer oplossing? carrier update kan ik niet krijgen via iTunes voor me iPhone
wat op de tmobile site staat hoe je de iPhone simlock vrij kan maken |
|
|||
|
|||
Is het wel Tmobile NL dan? Weet niet of Tmobile USA ook gratis unlockt. Anders meot je ze bellen (in het engels)
|
|
|||
|
|||
Heb je je sim kaart al goed schoon gemaakt? Er kan een hoop stof op zitten bij de 3GS na wat jaren gebruik!
|
|
|||
|
|||
pm je imeinummer dan check ik de simlock
|
|
|||
|
|||
hoi!
bedankt voor reacties. het is tmobile nl want op me doosje staat alles nederlands en dat ie bij tmobile is gekocht. mss marco:me sim kaart heb ik er verschillende keren uitgehaald en is niet smerig bedankt voor tip. senna 22it is het i-mei nummer:011949009450698 arjan. dit is een nederlandse iPhone! maar ook bedankt voor de tip! |
|
|||
|
|||
@chieliphone
Model IPHONE 3GS 16GB BLACK First Activation Date Jul, 24 2009 22:07:15 Last Activation Date Nov, 29 2012 14:47:27 Country Current Carrier Firmware Version6.0.1 Initial Activation Netherlands T-Mobile. Next Tether Unlock. Unlock DateNov, 29 2012 14:47:27 Lock Status Unlocked Hij is dus unlocked |
|
|||
|
|||
oke bedankt! ik ga nu us de simkaart er weer
in duwen en kijken of ie het weer doet naar 1 weekend stil staan! ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28 januari 2013 om 16:04 ---------- nope geen service en kan niet verder komen dan activatiescherm! moet ik hem jailbreaken maar ik vind mijn iPhone beter werken zonder jailbreak dus ik wil dat eigenlijk niet |
|
|||
|
|||
Activeren met sim kaar zonder pincode
|
|
|||
|
|||
probeer in een andere telefoon je pincode uit te zetten op je simkaart.
|
|
|||
|
|||
geen pincode aan staan en in andere telefoon werkt ie! maar ik wou dat
dat het probleem was haha bedankt maar nog niet de oplossing heb net jailbreak gedaan en kan weer gebruiken en me modemfirmware is 06.15.00 maar heb niet in redsn0w ipad baseband gedaan ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28 januari 2013 om 19:32 ---------- geen service.. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dev-Team Blog |
|
|||
|
|||
hee timosha.
dit is een goeie die ik ff naarlees! ik denk ook dat dit het nu ook is! bedankt ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28 januari 2013 om 20:48 ---------- hee timosha ik heb een andere modemfirmware baseband 05.13.04 ! is dit een goeie? ik heb de baseband gedowngraded via redsn0w. maar nu als ik me sim kaart er in doe gaat ie niet zoeken maar geeft ie meteen aan dat ie geen service heeft. maar als ik hem er uit haal geeft me iPhone aan de simkaart is verwijderd dus hij ziet wel dat er 1 simkaart actief is in de iPhone. maar weet jij nog wat dit is? en andere mensen die dit probleem hebben gehad en weten hoe het opgelost moet worden geef mij dan reactie als u tijd hebt of wil! mijn iPhone: 3gs 16 gb black de kleur doet er niet toe! ios 6.0.1 met redsn0w jailbreak! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: No Service / Geen service 4.1 iphone 3GS | frankon | Jailbreak | 8 | 10-10-12 18:27 |
iPhone: Geen service iPhone 3GS iOS 6 | chrisstra | Jailbreak | 5 | 06-10-12 11:52 |
Geen service met Iphone 3GS | arjanm | iPhone algemeen | 1 | 22-01-12 10:47 |
Geen service Iphone 3GS 4.3.5 | Jeff4u2day | iPhone algemeen | 2 | 01-10-11 11:06 |
iphone 3gs geen service | Guest-20191103144301 | iPhone algemeen | 1 | 19-07-11 09:59 |
|
|