Muziek van Iphone naar Itunes discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn laptop is er mee opgehouden, en nu ben alle Muziek/Apps/foto's enz, kwijt. Alles staat nog wel op mij telefoon is het mogelijk het vanaf ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Muziek van Iphone naar Itunes
Mijn laptop is er mee opgehouden, en nu ben alle Muziek/Apps/foto's enz, kwijt. Alles staat nog wel op mij telefoon is het mogelijk het vanaf mijn telefoon op mijn nieuwe laptop te zetten?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Gebruik je icloud ?
Let op met het verbinden van je iPhone met je nieuwe computer (iTunes ). Je kan alles kwijt geraken. Aangeschafte muziek via iTunes kan je gratis opnieuw downloaden Voor je foto's en contacten kan je de app " iidrive photo backup" gratis gebruiken. Voor je muziek kan je " Tansee iPhone Transfer" op je nieuwe computer gebruiken. Dit is niet gratis |
|
|||
|
|||
voor zover ik weet kun je met je nieuwe i-tunes toch gewoon je phone synchroniseren en daarmee alles weer op je itunes bibliotheek zetten?
|
|
|||
|
|||
Synchroniseren gaat van iTunes naar je telefoon.
Niet andersom. Alleen aankopen gedaan op je iPhone, en foto's gemaakt op je iPhone kun je 'overzetten' naar iTunes. Laatst gewijzigd door freestyle4all; 25-01-13 om 20:03. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
muziek van mijn iphone 4S naar itunes. Op itunes is alles per ongeluk gewist | leopold3 | iPhone algemeen | 3 | 30-10-12 19:40 |
muziek overzetten van iphone naar itunes | cindydepindy | iTunes | 5 | 10-01-12 16:30 |
Muziek van iPhone naar iTunes | Joefmarloes | iTunes | 1 | 10-11-11 21:30 |
Muziek: Muziek van Iphone naar computer of Itunes | thepablo | Muziek, foto & video | 3 | 05-09-11 11:40 |
muziek van Iphone naar itunes | ThaFunz | Muziek, foto & video | 5 | 11-06-11 01:11 |
|
|