muziek van Iphone naar itunes discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Goeie morgen all, Weet iemand (vraag zal wel al 1000 x gesteld zijn) hoe ik in godsnaam muziek van mn iphone naar itunes kan krijgen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
muziek van Iphone naar itunes
Goeie morgen all,
Weet iemand (vraag zal wel al 1000 x gesteld zijn) hoe ik in godsnaam muziek van mn iphone naar itunes kan krijgen en naar de pc (windows). Ik hoor graag tips. Alvast dank. Fons |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Synchroniseren misschien?
|
|
|||
|
|||
Yep snap ik. Maar dan verdwijnen de nummers die ik niet in de bibliotheek heb staan. Toch?
|
|
||||
|
||||
Aankopen overzetten?
|
|||
|
|||
Zelfde probleem
Heb net een nieuwe laptop die ik wil gebruiken als 'basisstation' voor mijn iPhone. Ik heb dezelfde melding en wil graag alle gekochte Itunes muziek behouden. Iemand een idee?
|
|
|||
|
|||
Aankopen overzetten werkt kennelijk niet voor muziek, alleen voor applicaties...
Het kan toch niet zo zijn dat je je gekochte muziek niet over kan zetten op een andere pc? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Muziek van itunes naar Ipod of Itunes library | NoWayOut | iTunes | 0 | 01-03-11 19:56 |
Windows: Muziek van ITunes naar map slepen | Stefandaman | iTunes | 2 | 20-10-10 12:06 |
Muziek: Niet alle muziek van itunes gaat naar mijn iphone, help? | GasGasR6 | Muziek, foto & video | 9 | 22-05-10 22:11 |
Muziek: Muziek van iPhone naar iTunes, muziek op iPhone anders dan via "Tansee iPhone copy" | Robin-m | Muziek, foto & video | 0 | 16-05-10 12:48 |
Mac OS X: Nieuwe Mac, kan geen muziek overbrengen van iTunes naar iPhone | surfslee | iTunes | 1 | 20-10-09 21:37 |
|
|