Sterke toename aantal items in backup discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik maak na elke synchronisatie van mijn iPhone4S en iTunes, altijd een backup van de bestanden in C:\Users\gebruiker\AppData\Roaming\Apple Computer\MobileSync\Backup\*.* naar mijn externe schijf. Normaliter ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Sterke toename aantal items in backup
Hallo,
Ik maak na elke synchronisatie van mijn iPhone4S en iTunes, altijd een backup van de bestanden in C:\Users\gebruiker\AppData\Roaming\Apple Computer\MobileSync\Backup\*.* naar mijn externe schijf. Normaliter waren dit onegveer 750 bestanden, maar nu zijn het er 'ineens' meer dan 2000...! Enig idee waar deze plotselinge toename door wordt veroorzaakt? Behalve een paar apps, waaronder Weather Pro, heb ik geen grote hoeveelheden data toegevoegd aan mijn iPhone. Misschien is dit normaal, maar ik ben gewoon nieuwsgierig.. bvd |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Sterke iphone of sterk verhaal ? | lonerider | iPhone algemeen | 1 | 12-10-12 20:58 |
Goede Sterke Accu Iphone 3gs | kilzone | iPhone algemeen | 0 | 25-11-10 11:26 |
|
|