Iphone 5 eindelijk van werk kunnen kopen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na kort overleiden van mijn trouwe iPhone 3g komt vandaag op mijn werk de iPhone 5 in de shop. Natuurlijk veel te duur maar mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Iphone 5 eindelijk van werk kunnen kopen
Na kort overleiden van mijn trouwe iPhone 3g komt vandaag op mijn werk de iPhone 5 in de shop.
Natuurlijk veel te duur maar mijn baas betaald een deel en wordt bruto netto van mijn salaris berekend. Worden apps die ik gekocht heb van mijn 3g automatisch aangepast op het grotere scherm van mijn iPhone 5? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Indien de desbetreffende applicaties zijn aangepast voor de iPhone 5, wel.
|
|||
|
|||
Citaat:
bij apps die nog geen update kregen zal je het moeten doen met zwarte randen... |
|
||||
|
||||
Dank u heren.
Kan niet wachten tot hij binnen is |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Help: Hoe Email van werk via mail van Iphone te versturen/ontvangen | ml.vanherp | iPhone algemeen | 6 | 05-09-11 12:02 |
Eindelijk een iPhone kopen | ber00469 | Archief | 1 | 10-12-09 13:19 |
Motorola MOTOROKR S9 HD Bluetooth Stereo Headset toch kunnen kopen | laptopleon | Archief | 3 | 28-10-09 17:55 |
Hoe gaat het kopen in zijn werk? | rikcoomans | Koopinformatie Nederland | 1 | 07-08-09 06:28 |
|
|