Wie heeft ook soms deze storing in de camera van iPhone5? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Deze storing in het beeld bij de camera heb ik meer dan regelmatig.. iemand bekend met dit of weet een oplossing?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wie heeft ook soms deze storing in de camera van iPhone5?
Deze storing in het beeld bij de camera heb ik meer dan regelmatig.. iemand bekend met dit of weet een oplossing?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja ik heb ze vandaag ook ontdekt. Bij mij zijn wel verticaal. Ik weet niet wat ik ermee moet doen. Ik ga hem zeker een paar weken kwijt zijn als ik hem binnen doe. Zou eigenlijk echt niet mogen zijn hé. Zou dat kunnen opgelost zijn met een software-update?
|
|
|||
|
|||
Het zal meer hardware matig zijn vermoed ik. Al een reset gedaan?
|
|
||||
|
||||
Als er al 2 personen last van hebben geloof ik dat het eerder software matig is!
En een toestel van een paar maanden oud zou dat niet mogen gebeuren |
|
|||
|
|||
Citaat:
Het moet een bekend probleem zijn, zie https://discussions.apple.com/thread/4364833?start=0&tstart=0 Er zullen echt wel meer gebruikers die dit probleem ook ervaren.. |
|
|||
|
|||
Ik heb dit ook af en toe. Maar dan ook verticaal.
Laat weten wat ze bij de genius bar lieten weten. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Paarse lijnen
Ik heb dit probleem dus ook, soms gebeurd het wel soms niet... Heb 't al sinds ik hem kocht. En hoopte dat het opgelost was na software update. Al zeker 50 keer keer paarse lijnen gekregen. Ofwel start de camera niet op en blijft het "startscherm" van de camera openstaan. Dan moet ik op de home knop drukken tot de app sluit. en 2x home knop, app killen en opnieuw proberen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Of een afspraak gemaakt bij de Genius Bar? Ik heb pas geupdate naar 6.1 en gebruik de camera elke dag zoveel mogelijk,... maar het is (helaas) deze week nog niet gebeurd... Hoop dat het voor zaterdag toch nog wel een keer gebeurd dan heb ik iets te vertellen als in bij de Genius bar ben.. want ik wil toch wel een nieuw toestel hebben |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
wie o wie heeft er ECHT verstand van Iphones..... | DrDecibel | iPhone algemeen | 11 | 22-01-12 11:51 |
Wie heeft ervaring met deze online aanbieder van Apple producten? | Carl66 | Koopinformatie Nederland | 8 | 29-12-09 13:43 |
wie heeft er ervaring met deze carkit? | haneli | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 04-04-09 22:21 |
|
|