iemands andere iphone via mijn laptop back up maken en overzetten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen, ik wil de contacten op een iphone 3 van mijn tante overzetten naar haar iphone 4 via mijn laptop. Kan dit of zal ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iemands andere iphone via mijn laptop back up maken en overzetten
Hallo mensen,
ik wil de contacten op een iphone 3 van mijn tante overzetten naar haar iphone 4 via mijn laptop. Kan dit of zal dit een rotzooitje maken van mijn iTunes en mijn iPhone 5? Dank |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als je alleen maar een backup maakt is er geen enkel probleem. Een backup komt niet aan de iTunes bibliotheek.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ik kan niks downloaden van mijn laptop op mijn iphone | marijke30 | iPhone algemeen | 6 | 19-06-12 23:36 |
iPad back-up op nieuwe laptop maken | Teckelodie | iPad algemeen | 5 | 07-03-12 18:30 |
hoe sla ik mijn agenda op in mijn laptop? (iphone 3gs) | tanja1966 | iPhone algemeen | 1 | 21-02-12 17:22 |
Geen Wi-Fi op mijn Iphone als ik mijn laptop uitschakel | trudydegraaf | Wi-Fi | 0 | 29-11-11 22:57 |
Foto: Mapje komt niet te voorschijn wanneer ik mijn Iphone op mijn laptop schakel.. | Ozyar | Muziek, foto & video | 4 | 31-12-10 02:52 |
|
|