telefoonnummers niet meer herkenbaar in dropbox discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik gebruik dropbox op mn iphone 4 waaronder een excelsheet met klantengegevens. Tot een aantal dropbox updates geleden waren de telefoonnummers blauw en kon ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
telefoonnummers niet meer herkenbaar in dropbox
Ik gebruik dropbox op mn iphone 4 waaronder een excelsheet met klantengegevens. Tot een aantal dropbox updates geleden waren de telefoonnummers blauw en kon ik vanuit die sheet direct bellen. Nu moet ik het telefoonnummer eerst kopieren vanuit excel...erg omslachtig. Weet iemand een oplossing zodat de iphone/dropbox weer telefoonnummers herkent?
Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Echt niemand?
|
|
||||
|
||||
Je zou het hier kunnen proberen:
https://forums.dropbox.com/forum.php?id=4 |
|
|||
|
|||
ok tnx Bubbly...ik ga het checken!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Dubbel wachtwoord: nu niet meer te backuppen/herkenbaar in itunes | i.k. | iPhone algemeen | 0 | 22-08-12 11:04 |
Apple tv2 is niet herkenbaar | roderick | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 1 | 13-07-11 18:05 |
Dead? Iphone in dfu mode niet herkenbaar in windows! | zaka | iPhone algemeen | 2 | 29-06-10 17:33 |
|
|