iPhone 4s in voor reparatie, mogelijk voor snelle refurbish? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenavond, Mijn iPhone 4s heeft problemen met de luidspreker. Af en toe valt de luidspreker uit of doet hij het niet. Aangezien ik gewoon nog ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4s in voor reparatie, mogelijk voor snelle refurbish?
Goedenavond,
Mijn iPhone 4s heeft problemen met de luidspreker. Af en toe valt de luidspreker uit of doet hij het niet. Aangezien ik gewoon nog garantie heb, heb ik dus een reparatie aangevraagd. Echter ben ik bang dat ik zeker 2 weken mijn telefoon kwijt ben. Heb echter geen oude reserve telefoon als vervanger. In het verleden heb ik eens een iPad2 opgestuurd voor reparatie. Toen kon ik aankruisen dat ik voor een refurbished model ging. Binnen 3 dagen had ik al een refurbished model in huis. Nu is dit denk ik ook het beste met mijn iPhone 4s, dat is het snelst voor mij, maar ik kan die optie nergens vinden?! Of gaat dit niet op voor de iPhones? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Naar de applestore in adam gaan, ruilen ze hem zo om
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Wat ik vernomen heb is dat hij dan dinsdag pas in Breda ligt bij Apple, want daar worden de iPhones en iPads ter reparatie verzonden. Die zelfde dag gaat er een andere, zo gezegd een refurbished model, de deur weer uit.
|
|||
|
|||
RWK, dus je krijgt altijd een refurbished direct terug?! (in jouw geval)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Succes! |
|
|||
|
|||
Had je daarvoor wel contact moeten hebben met de apple store (telefonisch of offline)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Bij mijn iPhones heb vrijwel geen contact opgenomen en ik werd zelf ook niet gebeld. Wat ik wel deed, dat was wel een jaar geleden, waarbij je dus zelf je iPhone moest opsturen, deed ik altijd een aangetekende brief bij, zodat ze wisten waarover het ging + mijn telefoonnummer. Zo konden ze inprincipe altijd contact met me opnemen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mogelijk toch snelle jailbreak voor firmware 1.1.3 | david007 | Archief | 120 | 25-01-08 02:17 |
|
|