Hoe kan ik goedkoop bellen vanuit Canada met mijn iphone? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iphone users, Kan ik mijn iphone gebruiken als ik naar Canada ga? Ik ga van de zomer naar Canada en wil vanuit daar kunnen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe kan ik goedkoop bellen vanuit Canada met mijn iphone?
Beste iphone users,
Kan ik mijn iphone gebruiken als ik naar Canada ga? Ik ga van de zomer naar Canada en wil vanuit daar kunnen bellen, appen en fotos sturen etc naar Nederland. Wie weet er hoe ik dat het goedkoopst kan doen? Is er een gebruiksvriendelijke app hiervoor die me een lager tarief kan bieden dan wanneer ik het automatische netwerk ga gebruiken wat zich aanbiedt na landen? alvast bedankt voor jullie vindingrijkheid, Dphone4 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Daar een prepay simkaart kopen lijkt me de beste oplossing
|
|
||||
|
||||
Qua bellen heb ik niet zo 1.2.3. een oplossing. Een Simkaart kopen op het vliegveld lijkt me dan het beste.
Ik vlieg regelmatig naar de US en in beginsel kan ik (privé) redelijk uit de voeten met de Wi-Fi verbindingen in hotels. Je kunt dan Facetimen met het thuisfront |
|
|||
|
|||
Citaat:
Thanks. Met een simkaart kun je dan dus gelijk ook prepaid tegoed aanschaffen waarvan de belkosten goedkoper zijn dan via je NL provider.. Klinkt goed, en dan even kijken of het naar NL bellen daarmee ook goedkoper blijkt. Groet Dphone4 |
|
|||
|
|||
Miss kan je ook Skype, Viber en whatsapp gebruiken?
|
|
||||
|
||||
Ech hollands dit , wel ver reizen , maar bezuinigen op het kontakt naar het thuisfront
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Prepaid is volgens jullie goedkoper zie ik. Ik ga het proberen, thanks
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Goedkoop bellen met je iPhone vanuit het buitenland. | cjj1992 | Internet in buitenland (roaming) | 7 | 28-06-13 11:28 |
iPhone 4: Waar/hoe kan ik goedkoop mijn iphone 4 uit Denemarken/Zweden imei unlocken? | khalidinio | Unlock | 9 | 15-11-11 11:49 |
Kan niet bellen met mijn iPhone in Turkije... | Campzzz | Internet in buitenland (roaming) | 7 | 18-07-09 08:09 |
Kan niet bellen met mijn Iphone 1.1.1 | cccarlos98 | Unlock [archief] | 19 | 08-01-08 17:34 |
|
|