Kan niet bellen met mijn Iphone 1.1.1 discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal, Ik heb een iphone version 1.1.1(3a109a)met modem firmware 04.01.13_G. Ik heb het toestel unlocked en alles werkt behalve het bellen. Hij herkent de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Kan niet bellen met mijn Iphone 1.1.1
Hoi allemaal,
Ik heb een iphone version 1.1.1(3a109a)met modem firmware 04.01.13_G. Ik heb het toestel unlocked en alles werkt behalve het bellen. Hij herkent de Sim en als ik dan probeer te bellen rinkelt het aan de andere kant eenmaal en hangt mijn iphone op. op het zelfde moment geeft hij dan weer dat hij geen sim heeft en dan enkele seconden later herkent hij de sim opnieuw. Ik gebruikte voor het unlocken van de iphone installer3.0 en dan een download te doen van anysim. Ook zie ik dat nu de ipod functie niet 100%music afspeelt blijft hangen Heeft iemand ergens een idee waar ik de oplossing kan vinden... Ik dacht zelf aan een restore en dan opnieuw activeren en jailbreaken. Iemand andere ideeen...??? Als je een restore doet verlies je dan al je gegevens en muziek??? Alvast mijn excuses voor degenen die dit ergens al gestuurd heeft |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Dank U voor de snelle reactie.
Ik heb nu via Installer Iworld gedownload... Vond ik enkel bij Tweaks 1.1.2 en ik heb nog(1.1.1) Als ik heb downlaod en dan laat lopen geeft hij mij volgende error: Size mismatch your Appsupport framework is not supported. Iworld will now exit Any solution here |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
blijft mijn bootloader dan de oude of veranderd die ook... niet dat ik dan later niks meer met mijn toestel kan doen.
Is dit gemakelijk te doen? Moet mijn telefoon eerst virginizen of kan ik hem direct upgraden. Of is het soms een idee om te virginizen en dan IPSF te gebruiken... Of kan het geen kwaad om een upgrade te doen naar 1.1.2 als je een oude bootloader hebt. 4.01.13_G... En als ik moet virginizen moet ik dat doen via Itunes restore of beter via iDemocraty Thanks Laatst gewijzigd door iCulture; 22-12-07 om 23:00. Reden: Meerdere opeenvolgende berichten samengevoegd |
|
|||
|
|||
Citaat:
Nee. Je gegevens en je muziek staat op je PC/Mac als je die al eens gesynchroniseerd hebt. Mijn advies? 1.1.1. opnieuw erop zetten. Probeer het maar eens met mijn persoonlijke handleiding: 1. iPhone in DFU (restore) mode 2. In iTunes shift/option toets en ‘Herstel’ 3. Selekteer de 1.1.1 firmware 4. Na 4 minuten error (Is OK) 5. Sluit iTunes ----------------------------------------------------- 6. Even wachten op aktivatie scherm. ----------------------------------------------------- 10 *#307# en 'call' 11 'answer' 12 'hold' 13 'dismiss' 14 'contacts' 15 Add contact prefs://1f 16 Wi-Fi netwerk en 'Auto-lock' op 'Never' 17 Homebutton 18 '0' 'call' en 'answer' dan 'hold' dan 'decline' 19 Add contact: jailbreakme.com 20 Klik jailbreakme.com 21 Installeer 'Appsnapp' 22 Installeer 'BSD Subsystem' 23 Add Sources: 'Edit' and then click on 'Add' 24 'http://i.unlock.no' 25 Dan map 'Unlocking Tools' ------------------------------------------------------ 26 Installeer 'Baseband Downgrader' 27. Herhaal stap 1-5. 28. Even wachten op aktivatie scherm. 29. Herhaal 10-25 30. Installeer anySIM en unlock. 31. iPhone opnieuw starten. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb verschillende topics doorgelezen maar kom er ff niet meer uit...Sinds gisteren bezig en denk dat ik dicht bij de oplossing zit maar wil toch graag een hint Iphone info: weeknummer 40 versie:1.1.1 modem: 03.14.08.G Had een Iphone met versie 1.0.2. Heb hem geupgrade via Unlocked 1.0.2 > 1.1.1 naar unlocked 1.1.2 (WIN). Ging helemaal goed. Hij werkte volledig in versie 1.1.1 dus ook bellen. Daarna wou ik hem upgraden na 1.1.2 en daar ging het fout. Kreeg hem niet geactiveerd en ben dus terug gegaan naar 1.1.1. Heb nu versie 1.1.1 (3A109a) met modem versie 03.14.08 G. Heb Anysim gedraait en deze zegt dat hij de phone niet kan unlocken. Bij de upgrade heb ik met anysim 1.1 wel kunnen unlocken en werkte het wel. Wat nu te doen om hem weer simvrij te krijgen? * Bovenstaande uitvoeren * Downgraden naar 1.0.2 * 1.1.1 restoren |
|
||||
|
||||
Je hebt de baseband fw van 1.0.2. Het kan ook zijn dat je deze baseband eerst moet virginizen omdat er een anysim is gebruikt die de baseband een beetje beschadigd heeft. Daarna de gids volgen om up te daten naar 1.1.2. Je kan dus als je hebt gevirginized direct naar 1.1.2 gaan. Volg verder de gids in de wiki
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Wil wel naar 1.1.2 maar durf niet goed meer omdat alles nu goed werkt |
|
|||
|
|||
he bedankt zal het later vanavond even uit proberen...
Moet ik hem niet upgraden naar 1.1.2 of kan Hij ook werken in 1.1.1 |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik zou zeggen: Breng 'm eerst naar 1.1.1. en gebruik 'm een paar dagen. Dan kun je altijd nog zien of je 'm naar 1.1.2 wilt upgraden. |
|
|||
|
|||
He Guys,
telkes ik hem in DFU will zetten komt er niet dat driekoekje op maar het teken van aansluiten op itunes. Welkom het bericht dat ik hem kan herstellen via itunes shermpje. zoals omschreven bij de recovery guide... Is dat normaal kan ik hem gewoon herstellen??? |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Bij versie 1.1.1. komt het gele driehoekje niet meer maar een iPod stekker en iTunes symbool in beeld. Klopt dus.
|
|
|||
|
|||
thanks for the quick response heel fijn ga verder proberen
|
|
|||
|
|||
Eerst en vooral fijne nieuwjaars en iphone wensen van mijner twegen...
bestbier... Ik heb op de letter uitgevoerd wat in je guide staat. Na stap 1 tot 5 had ik geen error en kon ik ge woon door gaan met de guide... Dan gewwon alles ok ook de stap 26 en weer opnieuw begonnen tot en met anysim unlock... uitgevoerd en opnieuw opgestart. Kreeg toen een bericht zeggende dat telefoon niet kon bellen en dat ik apple moest kontakteren... ook geen Wi-Fi toegang meer Heb hem dan opnieuw in DFU mode en opnieuw begonnen ... na enkele minuten krijg ik error: Kan ipone niet herstellen onbekende fout error 1011 Kan iemand me helpen want nu zit ie helemaal vast... blijft in DFU mode/herstel modus Is er hier iemand van belgie die ik eventueel kan ontmoeten om dit op te lossen. |
|
|||
|
|||
Dus nu gewoon via itunes herstellen naar 1.1.2 en dan de rest
stap 1 tot 5 enz klopt het bestbier als ik nu iphone opstart blijft hij in DFU mode en kan ik hem enkel herstellen naar 1.1.2 als ik goed begrijp... en dan hem terug downgraden via je methode. hem herstellen naar via itunes prgramma zelf of via itunes Shift plus herstel methode. en dan de 1.1.2 restore |
|
|||
|
|||
Ik wil bij deze bestbier even bedamken voor de hulp. Mijn Iphone werkt perfect.
Ook aan de anderen bedankt voor de geleverde info |
|
|||
|
|||
IK ben blij dat je heb kunnen helpen.
Zit je nu op 1.1.1 of 1.1.2.? |
|
|||
|
|||
nog altijd op 1.1.1 heb het geprobeerd maar hij wou niet op het actievatie scherm terug komen
Ik heb hem nu weer op 1.1.1 gebracht en ga hem nu even zo gebruiken, lol , maar ik probeer het eens op een mac. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: iPhone 3G jailbreak, kan niet meer bellen of sync met iTunes | ChickenFool | Jailbreak | 0 | 09-10-10 23:30 |
Kan niet bellen met mijn iPhone in Turkije... | Campzzz | Internet in buitenland (roaming) | 7 | 18-07-09 08:09 |
Kan mijn Iphone 3g met firmware 2.2 niet jailbreaken | aswien | Archief | 1 | 21-11-08 14:11 |
Kan alleen nog maar bellen met mijn headset | ILIKE | iPhone algemeen | 5 | 11-07-08 11:22 |
HULP ! Iphone kan niet anders bellen dan met +32 | Cedric_iphone | iPhone algemeen | 2 | 22-05-08 19:45 |
|
|