The Dutche Store discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet er iemand Hoe ik terug kom van de US store in The dutch app store? bvd....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
The Dutche Store
Weet er iemand Hoe ik terug kom van de US store in The dutch app store?
bvd. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Uitloggen uit de Amerikaanse App Store en inloggen in de Nederlandse App Store.
|
|
|||
|
|||
hoe moet je dat doen dan?
|
|
||||
|
||||
Instellingen > store > uitloggen
|
|
|||
|
|||
waar kan ik dat vinden dan?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
da app was niet beschikbaar in de ned.appstore alleen in de US store en op ok gedrukt en met dit als gevolg....
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 26 januari 2013 om 20:04 ---------- hoe moet je uitloggen dan in de US store,ik snap er niks van,alvast bedankt voor jullie antwoorden. |
|
||||
|
||||
Met wat details,
Je gaat naar de app instellingen. Vervolgens scroll je naar beneden waar je 'iTunes en App Store' ziet staan. Klik daar aub op en je kan dan uitloggen door op je Apple ID te drukken. Log dan in met je andere Apple ID die gekoppeld is aan de Nederlandse Store. Succes |
|
|||
|
|||
gelukt,thanks.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
itunes store op iphone werkt niet meer. melding over belgische store? | Dagmar87 | iTunes | 1 | 02-10-12 23:44 |
Championship manager, alleen in UK store, niet in dutch Store:( wat nu? | Solari | iPhone Apps | 5 | 27-05-09 15:35 |
|
|