fotos bibliotheek verwijderen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) goede avond, na het terugzetten van de reservecopie kreeg ik op mijn iphone 5 onder fotos een map Foto bibliotheek. Ik wil deze verwijderen maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
fotos bibliotheek verwijderen
goede avond, na het terugzetten van de reservecopie kreeg ik op mijn iphone 5 onder fotos een map Foto bibliotheek. Ik wil deze verwijderen maar het lukt niet, als ik op wijzig druk dan is deze map grijs. Als ik onder deze map de fotos selecteren en verwijderen dan gaan ze niet weg.Kunnen jullie mij vertellen hoe ik deze map kan verwijderen ?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Waarschijnlijk kun je deze map foto's wel verwijderen als je hem deselecteert in iTunes als je je iPhone eraan hangt.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
fotos verwijderen | JanSr | iPhone algemeen | 5 | 11-05-14 21:40 |
Foto: Streaming fotos verwijderen | contynie | Muziek, foto & video | 3 | 06-12-11 11:02 |
Foto: Film bibliotheek verwijderen | vandijk1974 | Muziek, foto & video | 4 | 04-03-11 14:59 |
probleem met fotos verwijderen via itunes | maarten1984 | Archief | 1 | 05-01-09 11:39 |
Bibliotheek in Itunes verwijderen | cort | Archief | 6 | 18-12-07 17:05 |
|
|