Omruilen iphone 5 Apple store discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Allemaal, zoals het er na uitziet kan ik mijn iphone 5 morgen omruilen. Moet ik van tevoren alles al naar de fabrieksinstellingen terugzetten of ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Omruilen iphone 5 Apple store
Hallo Allemaal,
zoals het er na uitziet kan ik mijn iphone 5 morgen omruilen. Moet ik van tevoren alles al naar de fabrieksinstellingen terugzetten of kun je dit nog in de apple storen laten doen. Heb namelijk geen zin dat mijn gegevens er op blijven staan. Groeten |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik zou wachten tot het zeker is dat je toestel wordt omgeruild. En als je toestel wordt omgeruild dan zal een medewerker samen met jouw je telefoon helemaal wissen. Zo is dat bij mij gegaan toen ik mocht omruilen.
|
|
||||
|
||||
Daar hoef je je inderdaad geen zorgen om te maken. De Apple Store medewerker zal je zelf je telefoon laten wissen, zodat je zeker weet dat je data veilig is. Ik zou me eerder zorgen maken over het feit of je wel een backup hebt van je data. Zorg ervoor dat je voordat je weggaat een volledige backup maakt via iTunes of iCloud. Gebruik je iCloud dan kun je nog in de Apple Store via Wi-Fi de backup terugzetten en je telefoon meteen gebruiken.
|
|
|||
|
|||
jaah ik heb een reservekopie via icloud en met itunes gemaakt.
Bedankt voor het snelle beantwoorden!! |
|
|||
|
|||
Laat je het weten hoe het is gegaan morgen? Ik heb (volgens mij) vergelijkbare problemen. Mijn sleep/wake button werkt niet goed, het rammelt bij de camera lens en mijn scherm 'klikt' op bepaalde plekken. Maar de telefoon is gevallen en is beschadigd op een hoek. Maar alle problemen waren begonnen voor de val. Dus ik ben benieuwd hoe coulant/streng ze zijn.
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook een heel klein plekje beschadigd. Maar dat is rechtsonderaan
dus bij mij kan het niks met de sleep/wake button te maken hebben. Ik laat het weten hoe het gegaan is!! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ietsje stoot schade.. heel heel iets!! maar daar kan het niet door kopen dat de sleepbutton niet doet haha
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
dan zal het wel heel triest zijn met de service van apple.
Want mijn mobiel zit verder geen krasje of puntje op. |
|
|||
|
|||
Nou hoe is het afgelopen?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Het ligt aan jou wat jij wilt zeggen, het is maar een tip die ik je geef. Je kan maar net de verkeerde man aan tafel hebben..
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik heb um net omgeruild!! werd niet eens na het toestel gekeken snelle en goede service!! was het ritje wel waard
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Hoe je dit kunt zien is je serienummer hier in te vullen Klantenservice: Serienummers Bij factory zou er dan bijvoorbeeld refurbished staan. Als er niks staat geven ze alsnog nieuwe toestellen uit. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Er staat C7... Iemand enig idee wat dit betekend?! |
|
|||
|
|||
Lijkt er op dat de service van Apple beter begint te worden .
Gefeliciteerd en succes met je nieuwe iPhone .. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Belgische iPhone 5 omruilen in Apple Store Amsterdam? | dromedaris | iPhone algemeen | 10 | 25-01-13 23:35 |
iPhone 4S omruilen Apple Store | KK001 | iPhone algemeen | 3 | 20-03-12 08:46 |
|
|