Iphone 3G leeghalen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ga mijn oude Iphone 3G verkopen. Heb hem ook 2e hands gekocht, dus ik weet niet of er Jailbreak gedaan is. Kan ik dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 3G leeghalen?
Ik ga mijn oude Iphone 3G verkopen. Heb hem ook 2e hands gekocht, dus ik weet niet of er Jailbreak gedaan is. Kan ik dat ergens zien? Als ik hem aan Itunes hang en als nieuw ga herstellen, kan het dan zijn dat hij niet meer simlockvrij is?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
De enige manier om die iPhone leeg te halen is te herstellen met iTunes. Als hij softwarematig SIM-lockvrij gemaakt is moet je hem opnieuw jailbreaken en SIM-lockvrij maken. Hoe dat moet kan je vinden in het Unlock forum. Succes gewenst |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar dat Jailbreaken en simlockvrij maken kan ik allemaal niet. Kan ik niet gewoon de telefoon met fabrieksinstellingen herstellen? Of gewoon foto's, email enz. zelf verwijderen? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Maar ik kan dat wel zonder problemen proberen dan die fabrieksinstellingen? Dat staat toch gewoon op de telefoon ergens? Of kan hij dan ook weer een simlock eropzetten?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als de iPhone officieel SIM-lockvrij gemaakt is blijft hij SIM-lockvrij. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhon 4s leeghalen | ykema | iPhone algemeen | 4 | 01-11-12 15:08 |
Leeghalen Iphone ivm verkoop; beste manier? | reprise3 | iPhone algemeen | 1 | 02-11-11 23:38 |
Iphone (3g, 8gb, JB) blijft hangen na leeghalen. | pentapaulus | iPhone algemeen | 0 | 19-05-10 08:41 |
iPod leeghalen en overzetten op iPhone. | Myrdin | iTunes | 1 | 10-05-10 16:04 |
gebruikte iPhone leeghalen en syncen | TheStijg | iPhone algemeen | 1 | 09-12-08 15:42 |
|
|