Groepsbericht, hoe te verlaten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb even een vraag. Ik ben ooit eens toegevoegd aan een groepsbericht. Deze liep tussen iphone gebruikers middels iMessage. Alles leuk en aardig ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Groepsbericht, hoe te verlaten
Hallo,
Ik heb even een vraag. Ik ben ooit eens toegevoegd aan een groepsbericht. Deze liep tussen iphone gebruikers middels iMessage. Alles leuk en aardig maar op den duur stoorde ik me aan de aantallen berichten en wou ik uit deze groep. Nu dacht ik dat het net zo zou werken als bij What's App maar dat blijkt niet zo te zijn. Ik kan de berichten verwijderen maar als één iemand opnieuw begint dan komen ze bij mij ook weer binnen. Kan iemand mij aangeven hoe ik uit deze groep kan stappen ? Alvast bedankt !! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Hallo Melle,
dank voor je reactie. Ik las dat het allemaal nog niet zo eenvoudig is maar ik ga het proberen ! thanks ! |
|
|||
|
|||
Volgens mij is er ook in die link van Melle nog geen oplossing...
|
Labels |
groepsbericht, imessages, verlaten |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Skype op pauze na verlaten skype scherm (backgrounder) | UpturnedL1fe | iPhone Apps | 8 | 15-08-10 02:29 |
UPS : hoe lang voor het verlaten US ? | Bartje | Archief | 5 | 31-07-08 14:33 |
GPRS niet actief na verlaten Wi-Fi verbinding | santornl | Archief | 3 | 25-04-08 08:32 |
|
|