Waar staan mijn telefooncontacten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn iPhone binnen gebracht voor herstelling en men stak mijn simkaart nu in een vervangtelefoon, maar dat is geen iPhone. Alleen vind ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Waar staan mijn telefooncontacten
Ik heb mijn iPhone binnen gebracht voor herstelling en men stak mijn simkaart nu in een vervangtelefoon, maar dat is geen iPhone. Alleen vind ik mijn telefooncontacten niet terug. Staan die dus standaard op de iPhone en niet op de simkaart?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ze staan op iCloud indien u dat heeft gebruikt. Hoogst waarschijnlijk wel. Log in met uw Apple ID en stel alles in. Als het goed is komen je contacten dan weer te voorschijn.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Als je het hier niet naar je zin hebt, of als je het beter weet, waarom begin jij dan geen iPhone-forum? Jou nutteloze antwoorden kan jij dan daar plaatsen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Timosha dacht (denk ik) dat jij het had over het feit dat de contacten dan terug op het vervangtoestel van de TS zouden komen. Maar jij bedoelt gewoon dat hij ze via zijn pc kan zien en ingeven in het vervangtoestel? Beetje overdreven reactie, maar goed. Hopelijk is het nu duidelijk voor iedereen. |
|
|||
|
|||
Even een duidelijke samenvatting dus na al dat heen en weer met al dan geen misverstanden. Bovendien ben ik ook een leek op iPhone gebruik.
Ik denk dus te snappen dat er geen contacten op de sim staan maar wel op iCloud. Ik denk ook dat alleen met een andere iPhone de gegevens kunnen worden teruggezet wat dus in mijn geval niet is want het is een Nokia waar ik wel mee op internet kan. Maar kan ik de gegevens wel opzoeken op iCloud ? Moet ik dan naar iCloud.com gaan en inloggen met mijn Apple id? Kan ik niets fout doen dan met het oog op een herstel als ik mijn iPhone terug heb? Bedankt |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
ik begrijp dus dat je al je contacten even wilt 'exporteren' naar de nieuwe telefoon. Ze staan inderdaad op icloud.com zoals RWK zegt, je kunt daar je contacten exporteren (dat zou ik met een gewone desktop of laptop computer doen).
Het makkelijkst is even een tussenstap door alles op gmail te plaatsen. 1. van iCloud naar gmail (zie google), 2. Op je NOKIA een nieuwe sync type (of zoiets) aanmaken, hoe dit precies gaat weet ik niet (afhankelijk van je telefoon type), maar dan kan je je contacten van gmail importeren. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek: Waar staan mijn gedownloade mp3's? | slednah | Muziek, foto & video | 12 | 17-07-13 13:08 |
Muziek: Muziek via Itunes lijken wel op mijn Iphone te staan maar staan er niet op | Marmuis | Muziek, foto & video | 0 | 27-02-13 11:49 |
kan iemand mijn vertellen waar ik mijn contacten in mijn i tunes vind | mschmidtwegenbouw | iPhone algemeen | 3 | 31-12-11 15:18 |
Video: Waar staan mijn filmpjes?! | HansWorst | Muziek, foto & video | 6 | 12-10-08 14:56 |
|
|