//

Geen belsignaal/trillen bij geblokkeerde nummers

Geen belsignaal/trillen bij geblokkeerde nummers discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb de laatste tijd een vreemd verschijnsel waar ik niet uit kom. Ik constateerde dat ik diverse keren gebeld was, terwijl ik geen belsignaal/trilfunctie ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-05-11, 12:37
Sjierk Sjierk is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: t'Gooi
Berichten: 1
Standaard Geen belsignaal/trillen bij geblokkeerde nummers

Ik heb de laatste tijd een vreemd verschijnsel waar ik niet uit kom. Ik constateerde dat ik diverse keren gebeld was, terwijl ik geen belsignaal/trilfunctie had gehoord/gevoeld. Andere oproepen kwamen wel gewoon door. ( Hij staat bv niet op "geluid uit")
Na enig uitproberen lijkt het er op, dat alleen in die gevallen dat de beller zijn nummerweergave op "uit" heeft staan ( geblokkeerd nummer) dit fenomeen zich voor doet. Een paar keer met een andere telefoon mijzelf gebeld en deze functie wisselend aan/uit gezet. De ene keer komt er dus alleen een rood tellertje ( indicatie gemiste oproep) en de andere keer gaat de telefoon normaal over.
Het maakt kennelijk niet uit, of het nummer van de beller in mijn wel of niet in mijn telefoonboek staat. In beide gevallen doet dit probleem zich voor. Iemand die hier iets zinnigs over kan zeggen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-06-11, 18:20
dellion dellion is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 2
Standaard

Ook ik heb dit in de laatste weken enkele malen meegemaakt. Geen ringtone, wel trillen. Twee maal geconstateerd bij dezelfde (anonieme) beller. Geprobeerd te reproduceren, dat lukte echter niet (wel geluid dus). Kortom: ik zoek ook naar een oplossing!
  #3  
Oud 17-05-13, 18:03
Werner1963 Werner1963 is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1.713
Standaard

Ik zie dat deze post al oud is maar heb iemand met hetzelfde probleem

<citaat>
Als ik een oproep krijg van een geblokkeerd nummer (komt "Onbekend" op mijn scherm) dan zie ik de inkomende oproep op mijn scherm verschijnen met de groen en rode knop, maar er speelt geen geluid en de telefoon trilt niet.

Bij elke andere oproep waar wél een nummer meegegeven wordt, speelt hij het normale geluid en trilt ook.

"Niet storen" staat volledig af en ik heb de iphone nooit gebruikt met een hoofdtelefoon. Het geluid staat volledig open en er is geen bluetooth verbinding actief.

iPhone 4S met firmware is 6.1.3 en zonder jailbreak.

Iemand enig idee wat het de oorzaak van is, en hoe ik dit kan oplossen ?
<einde citaat>

ps . harde reset helpt niet
  #4  
Oud 17-05-13, 18:32
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Herstel geprobeerd? Al dan niet zonder reservekopie terugzetten.
  #5  
Oud 20-08-13, 18:32
Saenre Saenre is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2013
Berichten: 1
Standaard

Oeffff.... zo te lezen is er nog geen oplossing m.b.t. de geblokkeerde nummers die bellen zonder nummerherkenning?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
hoe: geen geluid bij 'n Agenda melding, maar wel trillen? gerard0610 iPhone algemeen 4 08-12-10 11:23
Af en toe geen beltoon en trillen bij oproep evad iPhone algemeen 9 23-08-09 10:39
Trillen en belsignaal werkt niet bryanh iPhone algemeen 5 21-07-08 18:48
Geen geluid en trillen bij gebeld worden!? suusenzo Ringtones en Wallpapers 0 10-07-08 11:04
Contacten gekopierd alleen staan er geen nummers bij!! stephanlast Archief 1 26-01-08 18:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:00.