iPhone 5 achterkant vervangen mogelijk? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Jongens (en meiden, dames en heren), Ik vroeg me af of het achterkantje, de backplate, in zijn geheel te vervangen is? Net zoals bij de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 5 achterkant vervangen mogelijk?
Jongens (en meiden, dames en heren),
Ik vroeg me af of het achterkantje, de backplate, in zijn geheel te vervangen is? Net zoals bij de iPhone 4 of 4S. Ik weet dat dat een minuutje of drie duurt en heel simpel is. Is dit bij de iPhone 5 ook hetzelfde of ben je hier toch langer mee bezig/zijn de risico's groter? Bij voorbaat dank! iSpy |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
nee dat kan niet volgens mij, ze zijn bij de 5 weer teruggegaan naar de manier zoals de iphone 3 en 3gs in elkaar zat.
als je bij de 5 de 2 schroeven losmaakt dan kan je het scherm eruit halen met een zuignap. dit is veel makkelijker als je scherm kapot is. |
|
|||
|
|||
Oei, oke bedankt Senna! Dat wordt dan dus een operatie door een gecertificeerde chirurg..
|
|
|||
|
|||
Citaat:
iPhone 5 Teardown - iFixit |
|
|||
|
|||
@Timosha: Thanks, ik had ook even op YouTube gekeken en alhoewel ze het als gemiddeld qua moeilijkheidsgraad classificeerden, is het me toch net iets teveel van het goede om het zelf te doen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 achterkant vervangen | jonathan1993 | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 15-11-11 03:34 |
iPhone 3G zwarte achterkant vervangen | flashingst | iPhone algemeen | 0 | 26-10-11 18:53 |
Vervangen achterkant iPhone 3G | iWilco | Koopinformatie Nederland | 19 | 08-02-11 18:33 |
Achterkant iPhone 4 vervangen | rj11 | iPhone algemeen | 4 | 16-01-11 02:45 |
iPhone achterkant vervangen 3Gs | appleerik | iPhone algemeen | 2 | 13-01-11 11:13 |
|
|