Cannot connect to iTunes Store discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Nog meer mensen met problemen? Ik kan maar niet connecten met de iTunes-/App store. Ook na het wijzigen van het wachtwoord, lukt het niet. Niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Cannot connect to iTunes Store
Nog meer mensen met problemen? Ik kan maar niet connecten met de iTunes-/App store.
Ook na het wijzigen van het wachtwoord, lukt het niet. Niet op mijn iPhone, en niet in iTunes zelf. De melding: Cannot connect to iTunes Store. Iemand? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zelfde probleem hier. Updaten gaat wel maar nieuwe app installen werkt niet... Krijg geen verbinding zegt ie.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb uitgelogd uit de iTunes Store, maar ik kom er dus nu ook niet meer in. Heel vreemd dit. Wel fijn om te weten dat ik niet de enige ben. |
|
|||
|
|||
Same here. Was al even bang dat mn account gehacked was waardoor mn wachtwoord niet meer werkte... Ik ga er maar even vanuit dat het aan apple ligt...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Apple - Support - System Status |
|
|||
|
|||
Ja maar die supportpagina is denk ik niet helemaal up to date. Alles is groen en zou moeten werken. Maar mn 2e account krijgt ook mooi geen verbinding...
|
|
||||
|
||||
No probs here...Zonet nog een app geupdate...
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar hier werkt het op sommige andere toestellen wel. Het is natuurlijk wel opvallend dat het op meerdere telefoons blijkbaar niet werkt. iCloud werkt wel gewoon trouwens. Het zit hem echt in de iTunes Store. |
|
|||
|
|||
Om de bocht wat langer te maken heb ik het ook eens geprobeerd op een iPad 1 (iOS 5.1.1), een iPad 4 en een iPhone 3GS. Ook daar geen probleem met de aankoop van een (gratis) app.
Meer toestellen om het te proberen heb ik helaas niet. Ik lees wel op een ander forum dat er eventueel problemen zijn met de App Store icm. iOS 7 Beta 6. Maar ook die problemen heb ik niet op een iPhone 4 en 4S met die firmware. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb hier nog wel een iPhone 4 met iOS 7, maar dit is Beta 5. Dus ga ik maar eens updaten. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 20 augustus 2013 om 16:59 ---------- Nog een toevoeging. Als ik op Wachtwoord kwijt/vergeten druk, wordt je naar een internet pagina gestuurd. Deze pakt ook al niet. Dus er is wel meer aan de hand. En zeer vermoedelijk bij Apple. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 20 augustus 2013 om 17:35 ---------- Nu is er wel een probleem met de iTunes Store bij 8.3% van de gebruikers. Dus jij valt blijkbaar in de prijzen. Apple - Support - System Status |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Cannot connect to iTunes Store | Fillow | iTunes | 5 | 10-04-12 17:56 |
connect to itunes | remcokg | iTunes | 3 | 04-07-10 18:10 |
Mac OS X: Please Connect to iTunes HELP!!! | mischariemersma | iTunes | 0 | 13-07-08 18:23 |
|
|