iPhone 5 Apps terug na Iphone herstel ? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Als ik me iPhone 5 nu ga herstellen hoe krijg ik mijn apps weer terug op de iPhone ? Gewoon door in te loggen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 5 Apps terug na Iphone herstel ?
Beste,
Als ik me iPhone 5 nu ga herstellen hoe krijg ik mijn apps weer terug op de iPhone ? Gewoon door in te loggen op iTunes account en opnieuw downloaden, of op een heel andere manier ? Graag hoor ik hier meer over.. Groet, Hari. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als je na het herstel kiest om de backup terug te zetten zal iTunes ook de apps terug synchroniseren en installeren. |
|
|||
|
|||
Dus zal ik eerst een backup moeten maken door "Reservekopie" aan te klikken en na het herstel dus "Reservekopie terugzetten" te klikken ?
|
|
|||
|
|||
Nee, je moet op "Synchroniseren" klikken. En na het herstel zal iTunes vragen wat je wilt doen. Configureren als nieuwe iPhone of de backup terugzetten die je met de synchronisatie gemaakt hebt. Dan kies je voor backup terugzetten.
|
|
|||
|
|||
Oké dit heb ik gedaan en krijg ik in totaal 22 fouten, omdat deze computer niet de bevoegdelijkheid heeft ?!
|
|
|||
|
|||
Blijkbaar heb je nog nooit iTunes gebruikt. Je moet de computer wel machtigen in iTunes met jouw Apple ID van de App Store.
|
|
|||
|
|||
Ah bedankt !
Verwijderd hij nu ook gesprek geschiedenis + Foto's als ik iPhone Herstel ? |
|
|||
|
|||
Ja maar dat gaat allemaal mee in de synchronisatie/backup.
|
|
|||
|
|||
Dus die komen later weer terug ?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nu geeft hij een fout aan, dat hij niet kan herstellen...
Nu ik de iphone aan de Computer leg geeft ie een USB Met Itunes logo weer... Daarna krijg ik een foutcode ? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nvm.
Alles is voltooid, heb apps terug ! Bedankt voor de snelle reactie's ! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone na herstel data van jaar terug | iefoon | iPhone algemeen | 8 | 15-11-12 17:45 |
iphone 4, apps weg na herstel | tasjake | iPhone algemeen | 1 | 20-07-12 16:20 |
Foto's terug naar filmrol van iphone 4 na herstel | Werner1963 | Muziek, foto & video | 1 | 19-03-12 18:53 |
Terug naar fabrieksinstellingen na milsukt herstel | PRosenberg | iPhone algemeen | 0 | 18-03-11 10:32 |
Waar kan ik mijn herstel copie vinden en terug op mijn iphone plaatsen? | dakine | iTunes | 5 | 12-02-10 17:33 |
|
|