iPhone video bestanden openen vanuit een app discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Stel de volgende situatie, dat je een bestandsbeheer app (GoodReader) hebt en ik heb een media player (AVPlayer). Is het dan mogelijk om een video ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPhone video bestanden openen vanuit een app
Stel de volgende situatie, dat je een bestandsbeheer app (GoodReader) hebt en ik heb een media player (AVPlayer).
Is het dan mogelijk om een video bestand in GoodReader te selecteren en vervolgens rechtstreeks te openen in AVPlayer zonder het bestand te moeten kopieren in de AVPlayer app. (Want dat zou resulteren in 2x hetzelfde bestand op de iPhone en dus meer geheugengebruik.) Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik meen dat GoodReader deze functie heeft.
Ik dacht ook dat je in dat menu dan alle andere apps kan selecteren die betrekking hebben tot bestanden. Dus dit zou moeten werken dan als ik het goed begrijp. Bedankt voor de snelle reactie trouwens! |
Labels |
bestanden, goodreader, media player, openen, video |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bestanden vanuit mail openen | Maejbakkertal | iPad algemeen | 2 | 15-11-11 15:35 |
Een video openen vanuit een tableView | Zaankantertje75 | Ontwikkelen voor iOS | 0 | 28-10-10 13:46 |
.png bestanden uit .app bestanden openen? | InternetRebel | iPhone Apps | 6 | 07-10-08 04:49 |
|
|