//

Bestanden vanuit mail openen

Bestanden vanuit mail openen discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste allemaal, Sinds een week ben ik trotse eigenaar van een iPad 2. Nu ben ik het apparaat eigen aan het maken en er valt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-11-11, 14:18
Maejbakkertal Maejbakkertal is offline
 
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 1
Question Bestanden vanuit mail openen

Beste allemaal,

Sinds een week ben ik trotse eigenaar van een iPad 2. Nu ben ik het apparaat eigen aan het maken en er valt mij iets op; excel bestanden krijg ik niet geopend met quickoffice pro. Er staat wel degelijk een link of optie om ze te openen maar als ik daar op klik gebeurd er niks. Word bestanden worden wel geopend met quickoffice of andere programma's. Nu gebruik ik met regelmaat excel bestanden voor school en werk en het is toch wel irritant als het openen niet lukt. Ik ga binnenkort een tijdje reizen en blijf tijdens het reizen actief met mijn werk en zou het vervelend vinden telkens een computer op te moeten zoeken in een hotel of café om mijn excel bestanden te kunnen openen.
Heeft iemand een oplossing hier voor gevonden of zie ik iets over het hoofd?

Alvast bedankt!

Gr.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-11-11, 15:31
Yardi31 Yardi31 is offline
 
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 2
Standaard

Hey hoi ik had hetzelfde probleem. Ik gebruik mijn IPad ook voor mijn werk. Ik heb goodreader geïnstalleerd en die werkt super. Helaas moet je er wel voor betalen. Echter leest hij alle bestanden zowel PDF als exel.
  #3  
Oud 15-11-11, 15:35
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

QOPro opent ze hier anders prima hoor...
__________________
Australian Shepherds Tinkerooz
Tinkerooz Blog

Slotjes blijven slotjes.
Reageren

Labels
bestanden openen, documenten, excel, mail, quickoffice



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Bijlage openen vanuit agenda aevries iPad algemeen 9 30-11-11 14:12
Programma om word en excel te openen vanuit de webbrowser gunnie iPhone Apps 0 03-02-11 12:46
niet automatisch ophalen mail bij openen mail-app blaugrana iPhone Apps 4 26-11-09 17:06
.png bestanden uit .app bestanden openen? InternetRebel iPhone Apps 6 07-10-08 04:49
Bewaren foto vanuit mail Buzz Muziek, foto & video 9 21-09-08 23:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:52.