Standaard a met een streepje discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb net een iPad (1). Mijn naam en e-mail adres (a.appel@...) begint met a. Als ik dat intik, bij login-velden, e-mail adressen, etc. maakt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Standaard a met een streepje
Ik heb net een iPad (1). Mijn naam en e-mail adres (a.appel@...) begint met a. Als ik dat intik, bij login-velden, e-mail adressen, etc. maakt de iPad er automatisch à van. Een a met een streepje dus. Als ik de a tik, zet de iPad er veldje onder met à en een kruisje onder. Maar iedere keer op dat kruisje tikken, wordt ik niet vrolijk. Ik zou graag willen dat hij standaard de a ipv de à kiest. Waar stel ik dat in?
Taal staat gewoon op Nederlands, toetsenbord Nederlands, alles gewoon nederlands. Wie kan mij helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Klinkt als de autocorrectiefunctie. Via algemeen, toetsenbord kun je die uitzetten. Als je het dan niet meer hebt, weet je dat het daardoor kwam,
|
|
|||
|
|||
Kan je ook ergens instellen welke woorden wel en welke woorden (of letters) niet door autocorrectie worden vervangen?
|
|
||||
|
||||
Wanneer je de autocorrectie een aantal keer negeert (met het kruisje) dan leert hij dat je het anders wil.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Leren doet hij volgens mij niet.
Je kan wel autocorrecties aanpassen. Dat doe je bij instellingen toetsenbord. Ik werd bijvoorbeeld gek van the dat altijd THE werd. Dat heb ik nu dus opgelost. Schrijf sneller met trefwoorden in iOS 5 - iPhone - iPhoneclub.nl
Ciao Jeroen Laatst gewijzigd door dutchduc; 13-11-11 om 16:00. |
|
|||
|
|||
HOE doe je dat dan? Ik kan autocorrectie alleen aan of uit zetten.
|
|
||||
|
||||
Mijn ipad en iphone zijn heel hardleers, want bij het typen van the geeft hij nog steeds "THE" als oplossing. ben reeds jaar verder.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
the en bij trefwoord THE Dan is THE ergernis verleden tijd. Beetje offtopic, maar werkt waarschijnlijk ook voor zijn a streepje probleem. Ik heb dat trouwens niet als ik jouw voorbeeld in type a.apple@ komt er zodra ik een a in type een afrolmenu met alle mensen met een a uit mijn adresboek. Als er bij jouw niemand instaat met een a, zou ik eens proberen een contact met een a in te voeren. suc6 Laatst gewijzigd door dutchduc; 15-11-11 om 13:19. |
Labels |
a wordt à, automatische vervangen, instellingen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
indicatie signaalsterkte altijd 1 streepje | bmonninkhof | iPhone algemeen | 5 | 27-05-11 22:33 |
Binnen maar 1 streepje bereik kpn(hi) | okkie100 | KPN | 2 | 30-08-10 13:30 |
iCal standaard op een half uur? | matthijs8 | iPhone algemeen | 2 | 18-06-09 01:32 |
Jailbreak op een iphone met standaard 1.1.3 firmware | Whaw | Unlock [archief] | 4 | 27-01-08 22:29 |
|
|