Bewaren foto vanuit mail discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Misschien een domme vraag maar weet iemand of je een foto die als bijlage is meegestuurd kunt bewaren op je iPhone? Zo ja hoe??? Zou ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Bewaren foto vanuit mail
Misschien een domme vraag maar weet iemand of je een foto die als bijlage is meegestuurd kunt bewaren op je iPhone? Zo ja hoe??? Zou leuk zijn als je die op de 1 of andere manier in je map met foto's kunt krijgen.
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Schopje, is dit (al) mogelijk?
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Blijkbaar niet mogelijk.
Eigenlijk kan het ding nog nie zo heel veel op multimedia gebied. (als ik hem vergelijk met m'n pocket pc of n95). How do you save picture from e-mail - iPhone | iPod Touch forums |
|
|||
|
|||
Al een oplossing?
HI,
Ik zit met hetzelfde probleem als hierboven omschreven. Iemand al een oplossing hoe foto's en of bijlagen die worden verzonden via mail (Gmail) op te slaan zijn op de IPhone? THX! Grt. Vic |
|
|||
|
|||
Kan helaas niet!
|
|
|||
|
|||
Kan wel. Eerst krijg je een pijl-icoon te zien. Door hier op te drukken, wordt de bijlage gedownload. Hierna wordt de afbeelding getoond in het mailtje. Als je nu op de afbeelding drukt, krijg je een dialoogvenster. Kies nu voor "Bewaar afbeelding". Sluit de Mail app en ga naar de Foto's app. De afbeelding is aan de Filmrol toegevoegd.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Nou, bij mij niet...
Lekker is dat, zeg ik dat het niet kan, kan het wel...
MAAR BIJ MIJ NIET! Ik heb nog steeds software versie 1.1.4, jullie waarschijnlijk niet... |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Antwoord op Mail verstuurd vanuit Outlook | my00 | iPad algemeen | 8 | 18-02-11 15:10 |
foto niet te versturen vanuit camera | omehar | Muziek, foto & video | 2 | 07-01-11 09:22 |
Foto's vanuit Iphone terugzetten | Jonesy020 | iTunes | 2 | 24-04-09 19:17 |
Mail bewaren na ophalen op de pc. | Nielson | iPhone algemeen | 19 | 25-01-09 19:07 |
Geen inkomende mail vanuit Outlook (2003) | snurkie | iPhone algemeen | 2 | 18-04-08 13:47 |
|
|