Foto's vanuit Iphone terugzetten discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Ik zit met een klein probleem. Heb een aantal dagen geleden een crash gehad op mijn PC waarbij mijn harde schijf overleden is. Op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Foto's vanuit Iphone terugzetten
Beste,
Ik zit met een klein probleem. Heb een aantal dagen geleden een crash gehad op mijn PC waarbij mijn harde schijf overleden is. Op deze harde schijf stonden al mijn foto bestanden. Nu is dit niet een grote ramp omdat ik alles geback-uped heb, behalve één mapje. Ben onlangs op vakantie geweest en in dat mapje stonden deze foto's. Nu heb ik toevallig deze foto's wel alop mijn iphone gezet. Mijn vraag is eigenlijk, kan ik deze foto's nog van mijn iphone afhalen? Via XP herkent hij de telefoon enkel als camera en kan ik alleen de foto's eraf halen die ik gemaakt heb met de iphone, maar niet mijn vakantie foto's. Iemand een idee XP de telefoon kan herkennen als bijvoorbeeld een harde schijf of iets dergelijks zodat ik de foto's eraf kan halen?? Alvast enorm bedankt!! M.v.g., Jonesy020 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Naar jezelf toe mailen. Niet een ideale oplossing als je een stuk of wat hebt, maar toch iets.
|
|||
|
|||
Hoe heb je ze er op gezet dan?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
foto's handmatig terugzetten | woutermob | iTunes | 0 | 28-08-10 11:28 |
Foto: Foto's en Muziek terugzetten in Vista | @ngel | Muziek, foto & video | 3 | 01-09-09 00:13 |
Windows: Bibliotheek terugzetten vanuit appstore | jdh009 | iTunes | 8 | 22-12-08 18:54 |
iPhone crasht en reboot bij verwijderen foto's vanuit XP | Acrobat | Muziek, foto & video | 0 | 06-08-08 20:31 |
|
|