iPhone crasht en reboot bij verwijderen foto's vanuit XP discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds ik de iPhone heb crasht deze wanneer ik via de "Scanner en Camera Wizard" van Windows XP (SP3) foto's overhaal en direct laat verwijderen. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone crasht en reboot bij verwijderen foto's vanuit XP
Sinds ik de iPhone heb crasht deze wanneer ik via de "Scanner en Camera Wizard" van Windows XP (SP3) foto's overhaal en direct laat verwijderen. Hetzelfde gebeurd wanneer je in Windows Verkenner dubbelklikt op iPhone en dan de foto's verwijder.
Hebben meer mensen hier last van en beter nog kent iemand een oplossing? Nu verwijder ik elke keer foto's een voor een handmatig via de iPhone zelf wat een beetje lastig is. Alvast bedankt voor eventuele reacties! Groet, Acrobat. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone staat vast bij elke reboot bij apple logo | LoveFire096 | iPhone algemeen | 3 | 02-03-11 00:08 |
Springboard crasht bij reboot | belgiumiphone | iPhone algemeen | 1 | 20-08-10 03:10 |
Foto's vanuit Iphone terugzetten | Jonesy020 | iTunes | 2 | 24-04-09 19:17 |
Foto: Foto's en camera crasht | Hosley | Muziek, foto & video | 10 | 19-03-08 13:53 |
|
|