foto's backuppen naar Pc discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, een tijd geleden heb ik van mijn pc foto's gesync naar mijn iphone. Door een crash van de pc ben ik ze daar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
foto's backuppen naar Pc
Hallo allemaal,
een tijd geleden heb ik van mijn pc foto's gesync naar mijn iphone. Door een crash van de pc ben ik ze daar kwijt en nu wil ik ze terug copieeren naar de nieuwe pc... als ik de iphone aansluit zie ik wel de map met de foto's die ik gemaakt heb met de camera, maar niet de foto's die ik eerder gesynct heb. Heeft iemand een idee hoe ik deze terug kan vinden en kan kopieeren naar mijn pc??? Alvast bedankt! Joost |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
daar ben ik ook benieuwd naar..
|
|
||||
|
||||
Goed en slecht nieuws. Je kan de foto's er uit halen met gebruik van SSH.
Omdat ik nog met een "oude" iPhone rondloop weet ik niet precies waar ze staan in 2.0, maar het is vast te vinden. Nu het iets minder goede nieuws, bij het syncen worden de foto's geoptimaliseerd voor de iPhone. Dit houd in dat de resolutie wordt aangepast aan het schermpje. De foto's die je terughaalt van je iPhone zullen dus heel klein zijn, maar natuurlijk beter dan niets meer. Good luck. |
Labels |
afbeeldingen, backup, foto's downloaden, kopieren |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Foto's synchroniseren vanuit filmrol naar pc naar fotobibliotheek | Culo | iTunes | 7 | 10-09-11 20:07 |
Windows: Foto's van PC naar iPhone: naar camera roll ipv naar photo library? | ICB | iTunes | 0 | 02-07-10 10:58 |
Vragen m.b.t. fatsoenlijk backuppen contactlijst naar CSV en backuppen van hele iPhon | ujjain | iPhone algemeen | 7 | 23-01-10 14:36 |
iphone backuppen (muziek/foto's) | lhy | Muziek, foto & video | 6 | 06-02-08 19:19 |
sms backuppen | J-G | iPhone algemeen | 3 | 16-12-07 22:46 |
|
|