Persoonlijke Hotspot krijg alleen verbinden via bluetooth of usb discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb op mijn iphone 3 gs software versie 6 .0.1 gezet om een persoonlijke hotspot te krijgen. maar nu krijg ik alleen de mogelijk ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Persoonlijke Hotspot krijg alleen verbinden via bluetooth of usb
Ik heb op mijn iphone 3 gs software versie 6 .0.1 gezet om een persoonlijke hotspot te krijgen. maar nu krijg ik alleen de mogelijk om te verbinden via bluetooth of usb. De mogelijk die ik nodig heb is om verbinding te maken via Wi-Fi. moet ik nog wat extra instellen.
Wie kan mij helpen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Nee hotspot gaat via Bluetooth
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hotspot via Wi-Fi
Ja timosha alleen heb ik de keuze Wi-Fi niet. Moet ik dit ergens apart instellen
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Is ingeschakeld maar wordt niet zichtbaar
|
|
|||
|
|||
Alvorens verder te gaan zoeken voer eerst eens een harde reset uit en kijk of het dan wel werkt. En lees het onderstaande artikel:
http://support.apple.com/kb/TS2756?viewlocale=nl_NL Oeps! Ik had niet gezien dat jij een iPhone 3GS gebruikt. Op een 3GS werkt Personal Hotspot niet via Wi-Fi. Alleen via Bluetooth en USB. Ik heb het net geprobeerd op mijn knoei-iPhone 3GS. Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 28-01-13 om 22:35. |
|
|||
|
|||
Zoals ik al eerder vermelde alleen Bluetooth
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bedankt timosha, dat ze dat niet even melden bij t-mobile moeten ze toch weten. En inderdaad de 3gs werkt op bluetooth en usb net beide getest.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Usb kan dat met een ipad
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nee klopt had ik ook niet gemeld, bedankt zover
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Persoonlijke Hotspot | Tqam | iPhone algemeen | 8 | 27-06-12 12:14 |
persoonlijke hotspot | ronaldbonte | iPhone algemeen | 1 | 02-04-12 16:23 |
persoonlijke hotspot | apotheosis | iPhone algemeen | 3 | 06-11-11 02:15 |
krijg alleen itunes logo en usb stekker in beeld | bigjohnny | iTunes | 15 | 01-08-11 18:02 |
persoonlijke hotspot | Gadget700 | Odido (T-Mobile) | 1 | 07-05-11 07:51 |
|
|